![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik kan er niet zijn sorry.
|
|
||||
|
||||
Hallo,
ik ga proberen te komen. Groetjes, Joka-1 |
|
|||
|
|||
Kan er weer niet zijn,ik dacht met mijn vriendin te komen maar zijn alle twee ziek(griep)het zal voor volgende keer zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
Alle twee ?!
Dat is erom vragen ... Gij Sloeber ![]() Correctie: Sorry, ik had gelezen "ze zijn alle twee ziek" en kan m'n post niet verwijderen : Veel beterschap ! Regards, 555
I love the smell of plastic in the morning ... Last edited by HF_INTEGRALE; 15-01-2009 at 22:41. |
|
||||
|
||||
Ziet er naar uit dat ik er toch bij kan zijn, weet wel nog niet of ik op tijd kan zijn
|
|
||||
|
||||
Ik zal er vandaag niet bij kunnen zijn.
En ik wist niet (heb niet gelezen ofwel vergeten) dat morgen Renaissance als was, dus daar ga ik ook niet mee kunnen gaan. Geen babysit enzo ![]() Tot de volgende meeting. Tom |
|
||||
|
||||
Zoals steeds hadden ook nu weer de afwezigen ongelijk.
Ook mochten we 1 nieuw lid verwelkomen, namelijk "Doc". Eerst werden de toekomstige uitstappen en beurzen onder de loep genomen, waarbij natuurlijk de nodige grappen niet mochten ontbreken. Ook werd er nog demo gegeven. En natuurlijk werden de meegebrachte modellen besproken. Om de afwezigen ook wat mee te laten genieten zijn hier een aantal foto's van de geshowde modellen. Gulfie's McLaren: Doc's gerestaureerde Sierra: Joka's BMW M3:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-01-2009 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Joka's Porsche 911 RSR:
TvD's Subaru gr N-project:
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|