|
|
|||
|
|||
Tim,
Zo te zien bevalt u deze schaal wél. Ge gaat er nogal vandoor !!! Mooie wagen is het wel. Ik hoop dat hij snel op 1/24 op de markt komt! (Belkits zou em één van de dagen aankondigen,maar dat mocht ik eigenlijk nog niet zeggen) Grtz, G |
|
||||
|
||||
Da's goed nieuws Ik dacht namelijk dat ze problemen hadden met de licenties en 'm daarom waarschijnlijk niet gingen uitbrengen....
|
|||
|
|||
Problemen zijn er om op te lossen nietwaar...
G |
|
||||
|
||||
Tijd voor een update. De rolkooi werd op z'n definitieve plek gezet. Eigenlijk zit'ie er niet helemaal netjes in, maar als de body er op zit zie je daar niets meer van Verder werden de achtervleugel en voorgril zwart gespoten. De achtervleugel krijgt nog wat decals op de endplates en een blanke laklaag.
Ook heb ik de verlichting onder handen genomen. De achterlichten werden "clear red" geschilderd en voorzien van BMF aan de achterzijde. Vooraan werden de lichten zilver geverfd. Op de onderste 2 foto's zie je een grote dryfit; de lampen, vleugel, wielen en luchthapper zijn even netjes op hun plaats gelegd voor de foto.
|
|||
|
|||
gewoon prachtig gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goedkomen Tim. Knap wagentje.
Nog even opletten met de vacuüm voorlichtjes en dan is de ergste hindernis overwonnen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nog even over de ruiten; deze werden allemaal voorzien van meerder laagjes "Future" en dat zorgt er voor dat ze mooi helder zijn geworden. Op de foto is het niet heel goed te zien, maar in het echt is de helderheid echt opvallend. Genoeg gezwetst; de foto's met de huidige stand van zaken:
|
||||
|
||||
Quote:
Hij begint écht Vlaamse trekjes te vertonen hé?
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 27-02-2011 at 17:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tim, goe bezig maat.
|
|||
|
|||
Quote:
Future voor de Belgen : te vinden in de Colruyt, kost niks en ruikt geweldig goed
|
||||
|
||||
De fiesta op 1/24 vind ik toch niet zo......
Hopelijk wordt de Belkits beter |
|
||||
|
||||
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 24-04-2011 at 20:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben daar al gaan kijken.
Rate This Thread | |
|
|