|
|
||||
|
||||
Quote:
Succes !
|
|||
|
|||
Beste Loeten,
Het natekenen zal geen probleem worden. Ik ben zelf ook wel handig met CorelDRAW en heb zelfs een compleet helm/overall setje voor Loeb en Elena gemaakt. Het probleem is het printen/drukken. Welk papier gebruik je daarvoor of is iemand bekend met een bedrijf dat decals kan printen met een ALPS printer. Iemand tips? Groeten Co |
|
||||
|
||||
Je kan zeker en vast goede foto's op internet vinden om het mooi na te tekenen.
Printen kun je op decalpapier van bij domino. Ze hebben er voor inktjet en voor laser, zowel wit als clear. Je kan ook bij jawi terecht om te laten printen: http://www.jawi-team-riessen.nl/ Grtzzzz
|
|||
|
|||
Voor een ieder die ook de 2011 Deutschland Rally Citroën DS3 WRC wilt bouwen.
De dak decals zijn gewoon via de website van Profil 24 te bestellen. Ik heb inmiddels een setje besteld. Nu alleen nog een Tarmac wielophanging en velgen setje en camera van Renaissance. Weet iemand of het zilveren blokje op het dak van een WRC een camera of GPS unit is? En is dit dan het juiste setje van Renaissance? http://www.renaissance-models.com/bi...iers-video-gps Groeten Co |
|
||||
|
||||
Quote:
Ophanging en velgen zitten toch gewoon in de kit? De wagen is van de Monte Carlo 2012 dus das de correcte ophanging. En de velgen kloppen toch ook? En volgens mij zit het zilveren blokje ook in de kit. Anders had ik het moeten zoeken in mijn sparebox...
|
|||
|
|||
Ik begrijp precies wat je bedoelt met het plezier dat je beleeft hebt aan het maken van eigen decals.
Zoals eerder aangegeven ben ik bezig met een decal setje voor de helmen en overalls van Loeb en Elena. Vandaar ook mijn vraag naar of iemand die decals goed kan printen, of iemand die ervaring heeft met zelf decals printen. Het setje heb ik met CorelDraw gemaakt en is dus een vector file. Volgens mij heb je gelijk voor wat betreft de wielophanging. Deze zou dezelfde moeten zijn als die van de Monte Carlo rally. Ik vraag me dan toch af waarom Renaissance dat setje gemaakt heeft. Het zilveren blokje zit niet in de DS3 kit. Maar ik heb ook nog een spare uit de SimilR Focus kit. Ik verwacht niet dat ik hun Focus ooit tot een accepatabel resultaat zal brengen. Maar ik vroeg me gewoon af of dat GPS setje van Renaissance dezelfde blokjes zijn. Groeten Co |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
EDIT: gevonden ondertussen. Het enige verschil dat ik zie zijn de gaten die vrij te zien zijn terwijl er in de kit een soort dopjes op moeten. Andere soorten velgen dus... En dat zilveren ding zit wel degelijk in de kit. Zie review van de DS3... Oftewel deze foto, rechtsboven zit het dingetje... Ik denk niet dat het hetzelfde is als die van Renaissance. Die zijn ronder en minder hoog... Grttzzz
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 08-04-2013 at 00:43. |
|
|||
|
|||
hmm, je hebt gelijk.
Misschien moet ik eerst beter de inhoud van de kit bestuderen voordat ik op het forum reageer. Ik had alleen in de beschrijving gekeken en daar komt het zilveren blok je niet in voor. (of heb ik ook hierin nog niet goed gekeken ) Voor wat betreft de wiel doppen. In de kit zitten zowel een inzet stukje voor de afdekdop als een 'bouten' inzetstukje. Waarom Renaissance dit setje gemaakt heeft is voor mij een raadsel. |
|
||||
|
||||
Quote:
De wielen zijn hermaakt, om de simpele reden dat de bevestiging op de veerpoten anders is. Bij Heller is dit een soort kliksysteem, waarbij je twee armpjes moet buigen om het wiel erop te zetten in een vrij dik gat. Dit kan niet in resin, want dan zouden ze breken. Dus moest dat veranderd worden. Ook omdat het centrum met wielbouten uiteraard geen afzonderlijk stukje mag zijn zoals in de kit. Komt wat vreemd over, terwijl bij Renaissance het een mooi geheel vormt.
|
||||
|
||||
Quote:
Hierbij de eindfoto's: HIERZOKLIKKEN
|
||||
|
||||
Quote:
Overigens een prachtig model dat je hier neerzet. Met leuke eigen decals, vooral het dak, subliem. Proficiat!!!
Rate This Thread | |
|
|