![]() |
|
|
||||
|
||||
Wil dit zeggen dat ge U bezeerd had bij het vervangen van die band?
Ik heb het ook eens gebruikt voor een zetel van de Peugeot 404 van Gery, was er ook tevreden over. Ik heb eer nooit bij stilgestaan dat dit ook bij racewagens kon gebruikt worden, nu dus wel. Ik had wel de lichtbruine tape, ik heb er enkel een laagje matte vernis overgezet. Bijkomend voordeel, het plakt heel goed. Groetjes, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Quote:
@ Joka. Nee, ik heb mij niet bezeerd. Ik had deze tape liggen voor gordeltjes van te maken, maar ik kwam ineens op dat idee.
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 28-04-2014 at 00:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Goed idee en ne schone zetel ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 27-04-2014 at 21:21. |
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Tijd voor nog eens een update. Na veel geschuurd en geplamuurd te hebben, werd het tijd om de body zijn kleur te gaan geven. Ik had eerst gekozen voor Porsche Polar Silver van Zero Paints, maar dat bleek iets te blauw te zijn. Dus werd het Petronas zilver van Zero Paints. Nadien werd het voorste gedeelde afgeplakt en gespoten met de TS49 variant van Zero Paints. Nadien een eerste laagje vernis overgezet, om de decals beter te laten aanhechten. Hier zijn enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen gaan de decals erop en hopelijk kan er tegen volgende week de 2 laag vernis op. Tot de volgende ![]()
|
||||
|
||||
Proper spuitwerk. Nu zien dat het decallen even vlekkeloos verloopt :-)
|
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Gisteren aan het decallen begonnen. Eerst waren de grote decals aan de beurt. Dit viel opzich goed mee, maar moesten toch een beetje sol en warmte krijgen om hun plaats te komen. Ik moet wel een paar stukjes bijstippen met wat verf, omdat het bijna onmogelijk was op sommige decals in moeilijke plaatsen te krijgen. Geen probleem, na de vernis zie je dat toch niet meer. Vandaag dan alle sponsoring decals geplaatst en klaar is kees ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot de volgende update ![]()
|
|||
|
|||
Nog een keer : prachtig Lesley !!!!
![]() |
|
||||
|
||||
Ben onder de indruk, benieuwd naar het eindresultaat
![]() |
|
||||
|
||||
Zeg Lesley, die zilveren vlekjes aan de binnenkant van de luchtinlaten vooraan, hoort dat zo? Of moet je daar nog wat bijstippen?
't Is maar dat het jammer zou zijn dat ik dit meegeef eens de body vernist is eh ![]() |
|
||||
|
||||
Daar moet ik nog bijstippen. Was zeer moeilijk om de decal in te krijgen.
|
||||
|
||||
Wow
![]()
|
||||
|
||||
Goe bezig Les...
![]()
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Tijd voor nog eens een update. Ondertussen zijn de body onderdelen vernist en gepolijst. Dus ben ik begonnen aan het interier. De zetels werden afgewerkt met gordeltjes. Ook werden er een paar kabeltjes getrokken, om wat meer realisme te geven. Ondertussen heb ik ook al het chassis aan de achterkant ook al gemonteerd. Ik heb wel een beetje moet wringen soms, maar alles zit op zijn plaats. Er moet wel nog eens een wash en drybrush volgen en dan kunnen de wielen eronder. Hier zijn enkele foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() Hier een paar foto's van de wielen: ![]() ![]() Deze moeten nog verder afgewerkt worden met een ventiel, uitbalanceergewicht en eventueel geweatherd worden. Tot de volgende update ![]()
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Tijd voor nog eens een klein updatje voor dat alles wordt afgewerkt. Het interieur werd ondertussen afgewerkt. Er werd wat extra aandacht besteed. Zo werden er switchen van Hobbydesing geplaatst. Ook werden er dashboard decals gebruikt van Bestbalsakits(echt een aanrader) en werd alles een beetje gedrybrushed met zilver. Hier zijn enkele foto's: ![]() ![]() Ondertussen staat de body ook al op het chassis. Wat nog te doen. Afwerken van het kofferdeksel, plooien en plaatsen van de PE ruitenwisser. Achteruitkijspiegel plaatsen en raampjes. Tot de volgende.
|
||||
|
||||
Knap interieurtje
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|