![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoi ,
Ik zal zondag eens langs komen ,kga geen modelauto"s mee brengen maar heb alle foto's op gsm staan . |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 26-02-2016 at 17:48. |
|
|||
|
|||
Ik kom zaterdag , samen met Guido.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dus Jabbeke 2016 gaat 'm niet worden voor mijn model vrees ik ![]() Om nu ff snel een vacuform maschine te fabrieken voor de 12e maart zal niet lukken. ![]() Iemand nog een raampartij over van de BMW 635Csi kit van Tamiya??
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 27-02-2016 at 08:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Namelijk de Alpina B7 Turbo. Ga eens kijken of ik hier wat mee kan.
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 27-02-2016 at 21:43. |
|
||||
|
||||
Het is wellicht geen gratis oplossing,maar de Academy BMW is dezelfde als de tamiya,en zou je voor rond de 17€ kunnen aanschaffen. Dan zit je wel met een onvolledige kit over,maar misschien een verroest wrak ervan maken?
|
|
||||
|
||||
Hallo ,
Ik zou zaterdag komen en eten moet niet voorzien zijn . Ik weet niet hoeveel modelauto's ik kan meebrengen misschien twee of zo ? |
|
||||
|
||||
Goeie tip.
|
||||
|
||||
Een oproep voor volgende week in Jabbeke;
Zoals bekend is er een groepsbouw over BMW en aanverwanten. Om BMW enigszins in de kijker te zetten is mijn vraag het volgende; Heeft er iemand iets liggen of eraan kan geraken, een BMW-logo of iets in die aard om op onze tafel te leggen tussen de BMW-modellen. Laat het me weten ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb wel een logo van in nieuwe velgen .
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Afvijzen??? Gebruiken die nog schroeven dan
![]() Liefst iets groter, A4 of iets in die aard als het kan ![]()
|
|||
|
|||
Als de scheur niet groter is dan 2 euro .... Carglass bellen ... :-)
|
|
|||
|
|||
Hallo iedereen,
Ik kom zondag gans de dag grts Dieter |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|