|
|
||||
|
||||
Gert, ge moest eens weten waar ik tegenwoordig nog van verschiet.
En de factor beu is niet van toepassing hier, ik zie elk project hier graag verschijnen. Het is gewoon een uitdaging naar jouw toe, want je hebt enkele jaren geleden al eens een project opgestart. Herinner je deze nog?
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 14-11-2016 at 10:43. |
|
|||
|
|||
Johny,
Die Lambo is reeds lang in de vuilbak beland... Grtz, G |
|
||||
|
||||
Hallo Gert ,
Die roestbakken zijn spijtig genoeg niet mijn ding ,maar echt sterk hoe je dit zo realistisch kan namaken . Ik volg ze , kan altijd nog bijleren . Misschien is uw motortje zelfs nog te proper ,of wordt dat nog aangepast ? Mvg Coco |
|
|||
|
|||
Coco ,
Bedankt voor de reactie ! Een eerlijk en oprecht gevoel van U op een manier van modelbouwen. Ik probeer enkel een "tegengewicht" te geven aan de "showroomstaat" wat over het algemeen gebouwd wordt in de civiele wereld. Niks mis met al dat "bling-bling" maar als militaire bouwer heb ik het graag 'anders'. Maar omdat ik wel hou van een uitdaging is de volgende de DTM. NIET zoals hij uit de garage komt maar NA de race. (en ik ga me qua verwering moeten inhouden) Mogelijks is dat een onderwerp wat -de meerderheid- van de volgers op de paddock liever gaan zien. (al bouw ik mijn eigen onderwerpen en is dit niet gerelateerd aan een smaak van het publiek) Toch merci om volgen ! Grtz, G |
|
|||
|
|||
Mijn excuses dat ik jullie opnieuw ga pesten met een "updeet" van de 4 cv...
Na het interieur is het -natuurlijk- tijd voor het exterieur. SBS pics ; Da zal es nie blinken zekers !!! Sebiet deel 2 Grtz, G |
|
|||
|
|||
deel 2
De kleurkes voor de roest... Het aanbrengen van de roestplekken op het dak... Bloed,zweet en tranen heeft me da gekost om het er (durven) op te zetten ! en momenteel ziet em er dus op deze manier uit als in- en exterieur samen komen. Het begint te komen. Al is er nog nen HOOP werk aan. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Tijd voor de volgende reeks van 5 pics.
Voila. Grtz, G |
|
|||
|
|||
Bij deze eindfoto's van het model.
Da was het voor deze. De "roest" ga ik nu voor een tijdje achter mij laten (ik ben het even beu) Nu is het tijd voor de DTM M3 ! en man wat heb ik daar een "goesting" in. Morgen pik ik de spullen op en wordt de start gegeven van mijn eerste "blinkend" model...es zien wa da geeft... Grtz, G |
|
||||
|
||||
Sjieke dingens Gert.
|
||||
|
||||
mooie build
Last edited by coco; 21-12-2016 at 18:21. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |