|
|
||||
|
||||
Dat ziet er hier goed uit. De velgen zijn echt top!
|
||||
|
||||
autotje is precies mijn ding niet maar je bent goed bezig ,
ik ga volgen tot het afgewerkt is . MVG Coco |
|
||||
|
||||
Kleine update;
Panellines verder uitgekrast met hier en daar een uitschuiver. De rolkooi werd verder onder handen genomen en is bijna klaar Dry-fit
|
|||
|
|||
Oei precies niet veel ruimte nu in een racewagen heeft men niet veel plaats nodig mooi doe zo verder grts .
|
|
||||
|
||||
Kleine update hier.
Rolkooi werdt afgewerkt en gedry-fitted; Deze kan weldra in de primer om te zien of er nog werk aan is. Enkele onderdelen werd klaar gemaakt voor wat spuitwerk See you next time
|
|||
|
|||
Mooie vorderingen de rolkooi mooi en alles past ook goed gedaan grts .
|
|
||||
|
||||
Niet de onderdelen die klaar staan om ontvet en geprimerd te worden, maar de carrosserie en rolkooi werden vandaag geschuurd en geprimerd.
Nu kunnen we zien waar er nog moet geplamuurd en geschuurd worden.
|
|||
|
|||
Een beetje gay is okay! Die primer ligt er weer strak op!
Wat ik me afvraag, waarom heb je dat stuk sprue tussen de deuren laten zitten?
|
|||
|
|||
Welke primer is dit mooie vorderingen grts .
|
|
||||
|
||||
Quote:
En als ik het als laatste verwijder, ga je er niks van zien, die randjes worden toch met zijdeglans-zwart afgewerkt.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik ons "zwijntje" eens aan haar vel gezeten.
Eerst de oneffenheden in de rolkooi weggeschuurd Daarna werden er nog enkele uitschuivers van het uitkrassen en oneffenheden weggeschuurd, eerst gewoon droog, daarna nat met wat fijner schuurpapier.
|
||||
|
||||
De onderdelen die al een tijdje klaar stonden, werden vandaag ook gespoten.
Eerst de onderdelen die hier en daar een wat chroom/aluminiumlook hebben. Rechtstreeks uit de gamma-spuitbus, zonder primer. De uitlaat; Vering en remschijven; Hart van het stuur werd aluminum gespoten; Zijdeglans-zwart voor de chassis-onderdelen;
|
||||
|
||||
De zetel werd eerst zijdeglans-zwart gespoten;
Na drogen werd het nodige afgeplakt voor een Tenco-behandeling. Dit is het resultaat; En ondertussen werd ons "zwijntje" terug roze; Tot een volgende
|
||||
|
||||
Voorbije week is er wat kleur aangebracht op ons"zwijntje".
Nog niet top, maar hierbij een teaserke;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 01-10-2017 at 23:02. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 22 (0 members and 22 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|