![]() |
|
|
|||
|
|||
Stipey, ik ga eens luisteren met wie we samen zijn maar da zou een mega idee kunnen zijn. Eenvoudig en toch sfeer, salsa muziek enz...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hihi, ik heb hier nog 2 paraplu's van Renault Sport.., en op de schermen zetten we ingescande telemetriepics van Williams. (ik heb ze hier ergens, dacht ik...) De concurrenten zullen in elk geval onder de indruk zijn...
|
|
||||
|
||||
met wie deel je de box eigenlijk ?
|
|||
|
|||
Quote:
...maar uiteraard moeten de buren in de pitlane daar ook mee kunnen lachen, en moet de concentratie op de race blijven :-) Waarschijnlijk gaat het vullen van de pitbox met zand om een beach-party te houden een beetje te ver ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, dit gaat net iets te ver. Da zand zie ik nog zittten, maar wie gaat da opruimen. Een zomers tintje ok, hawai parasols, ligstoelen, een beetje niet te harde muziek ok, panelen, om die stomme beton weg te steken, da hebben we eerst en vooral nodig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Samen met de MINI, da zie ik nog wel zitten. Vincent kan jij dat regelen ? Da gaat pas een sfeertje worden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Da ga wel tof worden, kunne we de mecano's druk zien sleutelen als marc weer te veel vd porsche vraagt en em kapot rijdt
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
1 vd touringcup wagens??? |
|
||||
|
||||
kunnen we geen spandoek van depaddock boven de pits hangen ? Of achter de box aan dat hek ?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dat zouden jullie zeker kunnen doen maar nu het leuke nieuws na enkele telefoontjes.
De mini en de Clio staan samen in 1 box. Vincent en Eric hebben hier hun toestemming voor gegeven. Dat gaat vonken geven. Buiten op de muur. Inter Office en Depaadock |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|