De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-06-2002, 13:21
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

in de interviews wel duidelijk de uitstraling van de spelers dat ze opgelucht waren dat ze maar met 1 verdedigende middenvelder gespeeld hebben ...

airco
Old 14-06-2002, 14:00
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Smijt al die kritiek gewoon overboord. In voetbal kan alles gebeuren, kijk maar naar Frankrijk. Hetgeen ik heb gezien was een verdomd spannende match met 1 keer een serieuze ontgoocheling die ik de voorbije 2 matchen ook al had: de gelijkmaker. Voor mij was het toen zowaar voorbij, ware het niet dat Sonck en Wilmots toch prachtig terugkwamen. Die 3-2 was gewoon dé giller van de match. De spannendste laatste minuten van het hele WK, ongetwijfeld

En misschien klopt het wel; hoe meer kritiek, hoe meer ambras, maar hoe beter de resultaten ?

Voor mij het WK van België eigenlijk al geslaagd; '90 en '94 was 2de ronde ook het einddoel, '98 was een miskleun van formaat.

Hoedanook, de afgang tegen de Brazilianen zal ik deze keer niet kunnen zien; mijn examenschema laat mij maandag geen pauzes toe
Old 14-06-2002, 14:17
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Finish

Hoedanook, de afgang tegen de Brazilianen zal ik deze keer niet kunnen zien; mijn examenschema laat mij maandag geen pauzes toe
mijn mondeling examen engels van dinsdag zal iets minder goed voorbereid zijn vrees ik... Ik kan het gewoon nie laten ernaar te kijken
Reply With Quote
Old 14-06-2002, 14:54
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator

Wanneer zenden ze hier een herhaling van uit, een volledige????????????????????????????????????????? ???????
Old 14-06-2002, 15:00
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Hopelijk nooit...
Old 14-06-2002, 15:09
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Gelezen op de voorpagina van het laatste nieuws

ZE ZWIJGEN !

Lees blz. 19 tot 26

Hoe kunnen ze nu 7 pagina's vullen met.......

...... niks????

Bovenaan de de gazet De Nr. 1 in sport?

Valt het op maar ik heb ne Degout gekregen aan voetbal, de kwalificaties van de F1 zenden ze nog niet eens uit en er zitten er hier al aan te sturen op een herhaling van een complete voetbalmatch, dit gaat echt mijn petje te boven...

Over Belcar wordt per wedstrijd 4 lijntjes in de krant gezet, die ze waarschijnlijk nog niet eens zelf geschreven hebben....
Old 14-06-2002, 16:02
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular

En van Loix z'n prestatie zullen ze vanavond ook wel niet veel laten weten ....
Reply With Quote
Old 14-06-2002, 16:03
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ik ga heel de discussie hieromtrent hier niet aangaan, is niet echt on-topic ...
Wel vind ik het verkeerd het ene te willen inruilen voor het andere ... ze moeten gewoon een gevarieerd aanbod maken ... voor mij part mag de voetbal ook best blijven
Old 14-06-2002, 20:04
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular

tja, het feit dat men gekwalificeerd is voor de 1/8 ste finales is zeer mooi en goed, maar...
Als onze verdediging zo gaat acteren tegen Brazilië gaan we wat potten tegen krijgen, Van Buyten? superspeler (allé voor op de bank te zitten toch), niks tegen diene jongen, kan best wel een goeie voetballer zijn maar ik dacht dat positiespel toch wel vrij belangrijk is als je niet echt snel bent, De Boeck kan niet alles hé... Walem? goeie speler als de Belgen goed spelen, maar eens de Russen wat beter in de wedstrijd zaten zag ik hem niet meer, ik ben mss wat te kritisch maar ik weiger mee te lopen in dat ineens euforisch gedoe, Tunisië was zeer slecht, Japan kon veel beter, en tegen de russen hadden we het geluk aan onze kant, niemand de elleboogstoot van Wilmots gezien? (waar nb die vrije trap en het 1ste doelpunt uit voortkwam)
Ik zou voorstellen aan Waseige, smijt Van Buyten uit de ploeg en trek Simons naar achter.
Mijn ploeg;
De Vlieger
Peeters - De Boeck - Simons - Van Kerckhoven
M'penza - Vanderhaege - Wilmots - Goor
Verheyen - Sonck

Voila en nu hopen dat we niet afgaan tegen Brazilië, want die mannen zijn (spijtig genoeg) dik in vorm...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules