![]() |
|
|
|||
|
|||
Mijn Beste Rrubinio,
ik ken je niet, misschien ken jij mij maar toch dit. Ik schrijf deels om den brode en heb het ook al meegemaakt dat ik mijn eigen schrijfsels terug vertaald naar het Nederlands aantrof op één of andere site. Nu ben ik in ieder geval niet gestopt met schrijven als reactie op dit 'banditisme'. Ofwel ga je door met schrijven en weet je dat zulke zaken kunnen gebeuren en eventueel wijs je de betrokkene terecht ofwel stop je; maar stop dan ook volledig en laat niets meer van je horen, maar niets tussenin, Joost PS: de eerste oplossing is de meest volwassen oplossing PS2: ik las je verslagen iedere week en ze waren interessant |
|
||||
|
||||
Hey Rolanke,
![]() verdoeme ich geliév da djie rap lestig zeijt, sier. ![]() ![]() Kom maatje, onze Marshal heeft het nooit zo bedoeld hoor. Jij en zeker ik kennen Mark en hij heeft nooit de intensie gehad om jou ding te kopiëeren, want wat jij doet, doe je goed. Ik kom al jaren niet meer naar Zolder op donderdag en het is fijn om dan iedere week te lezen wat er zoal gebeurd op die dagen samen met de foto's. Wij marshals gaan toch geen ruzie maken onder elkaar zeker. Dus, ik zou zeggen verder doen en niet zo boos zijn op den Mark, 't is ne goeie kloot ![]() Keep up the good work ![]() groetjes pompierke |
|
||||
|
||||
Please Rrubinio
![]() ![]() Dus: doe het voor mij en de andere Paddockers ![]() Groetjes, Raikkie P.S. Ik was er vandaag weer bij en ik zit hier vol ongeduld te wachten op het verslag, zodat ik weet hoe de crash van Smolderen (die was het toch hé ?) is gebeurd. |
|
||||
|
||||
Ik hoop echt dat je op je beslissing terug komt Rrubinio.
Als ik een donderdagtraining moet missen, is het 's avonds steeds uitkijken naar jouw verslag om te weten wat er gebeurd is. Ook als ik in Zolder geweest ben, is jouw stuk toch altijd een welkome aanvulling op wat ik die dag zelf gezien heb. Persoonlijk denk ik ook dat Marshal en Vertigo dit niet slecht bedoeld hebben. |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook spijtig dat er geen donderdagverslagen meer komen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|