![]() |
|
|
||||
|
||||
flash-mobben wordt eerder flash-Flobben ... toch een van de dommere dingen uitgevonden op t net als je t mij vraagt.
|
||||
|
||||
ergens op een brug boven het circuit gaan staan en een spandoek uithangen tot op het circuit voor 1 minuut ofzo...
|
||||
|
||||
Gisteren dus meegedaan met Belgie's allereerste flash-mob... Was best geslaagd.
We stonde op de grote markt in brussel om 15.00, om 15.01 begonnen we hongerige geluiden te maken, om 15.03 zijn we een soort indianen dans begonnen en ondertussen riepen we "Ik wil koekjes"..na 1minuut is dit ontbonden en zijn we allemaal verspreid. Het leuke waas dat mensen die via via op de hoogte waren ook hebben meegedaan, en omstaanders HEEEEEEL raar keken, wat uiteindelijk de bedoeling is....
|
||||
|
||||
flash flobben nu misschien, omdat het nog niet zo erg bekend is in belgie ... de eerste flash mobs in amerika waren ook maar met 15 a 20 man en nu is het uitgegroeid tot 300 mensen en veel meer.
maar ik zie er wel iets in, in dat voorstel van Huudo (kwestie van zelf ook wakker te zijn om 07.00 en ni constant oge te hebbe die dichtvalle ![]() en misschien ipv het circuit ... de camping opgaan met toeters ![]() |
|
||||
|
||||
iemand nog een plan voor flashmobbing?
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|