![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we dit jaar het mooiste startveld krijgen sinds enkele jaren. Als je leest hoeveel teams met nieuwe wagens komen, welke teams er terugkomen en zelfs n paar nieuwe.
Onlangs nog vernomen dat er n Seat gaat komen. N wagen uit n Spaans Cup kampioenschap. Iets voor TB dacht ik te hebben begrepen. Met 2 nieuwe Belcar piloten die n jaar funcup gereden hebben. De Schreurs Porsche van GLPK is blijkbaar ook verkocht. Met wat zouden die komen. Ik weet wel dat die bij Zwaans Racing geinformeerd hebben om n Viper bij te huren, maar voorlopig is dat niet rond. Nog iemand iets gehoord van AD, RTM, Coast, KS, en ga zo maar verder met het lijstje van de trouw gedienden? Het zal de volgende dagen en weken wel duidelijker worden, en..."misschien komt de verrassing dit jaar wel uit totaal onverwachte hoek"... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() De Vipers zijn voor mij toch de belangrijkste titelkandidaten met de Corvette. Of... de Marcos LM600 moet rondkomen met de bemanning waarover nu wordt nagedacht. Dan krijgen de Vipers en Co. toch ook een zware dobber! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() offtopic! 'kWeet't maar zo'n voorzet kopt zelfs een Belgische Ajax-spits nog binnen.... Last edited by wiljo; 01-02-2004 at 10:24. |
|
||||
|
||||
volgens mij was die porsche niet van GLPK maar wel van AD sport.
GLPK heeft deze in 2003 gehuurd en is nu verkocht aan een ander team,welk weet ik niet meer
|
|||
|
|||
Ik denk dat Speedlover de wagen gekocht heeft...
|
|
||||
|
||||
Speedlover idd , ze rijden er de wintercup mee momenteel.
|
|
||||
|
||||
US Carworld komt met de viper, den BMW en de porsche ma ze zoude ma 2 of 3 BELCAR koerse rijde.
Chris, KS heeft ne silhouette gekocht en RTM zou dees jaar ni meedoen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
zou er mee gaan rijde, zo beter?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
KS heeft 2 BMW's Silhouette gekocht van Lupant.
Zie AutoKrant Magazine van januari |
|
|||
|
|||
Zet een piloot in de Corvette en je hebt een winning car.
|
|
|||
|
|||
Er komt inderdaad een toppiloot op de Corvette
|
|
||||
|
||||
zelfs 2