![]() |
|
|
||||
|
||||
Een tip marshal
![]() Tussen de naam van de piloot en type van de wagen, geef je telkens een omhaal om een nieuwe lijn te beginnen. Da's natuurlijk niet verkeerd, maar dan is er zo een lelijke ruimte tussen die 2. Beter kan je dat doen met de <'br'> tag tussen beide in de html code. Dan staan ze mooi netjes onder elkaar. Nu is het precies of het type van de wagen al bij de volgende foto hoort. Wel de accenten voor en na de br weghalen. Allez, 't is maar een ideetje he ![]() |
|
||||
|
||||
@Huudo, dank u voor de tip.
Zoals ergens anders op dit forum te lezen is hebben ze op Zandvoort het genoegen gehad om in een Clio race het concept Mr. X toe te passen. We mogen voorzichtig stellen dat een en ander is uitgelopen op een regelrechte flop..........helaas kan ik mijn mening niet voor me houden en heb over die flop een column geschreven. Renault, créateur D’Circus, presenteert het gedrocht Mr. X
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De titel alleen al is goed bedacht. ![]()
|
||||
|
||||
Uit Pompierkes schoenendoos presenteren wij U:
De 24 uur van Zolder.......jaargang 1981! www.zandbak.net => Classic Photo's => Endurance => 24 Hours of Zolder, 1981
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Gisteren was een zwarte dag voor de motivatie om mijn functie als marshal te blijven uitoefenen. Ik wil De Paddock niet besmeuren met mijn teleurstelling jegens een bepaald persoon. Daarom maar een pittige column gescheven.
http://crash.to/zandbak => Columns => 15-08
|
||||
|
||||
Mooi geschreven. Amai, dat had ik van die persoon echt niet verwacht. Schandalig hoe jullie baanposten gisteren behandeld werden. Die persoon heeft zich aardig belachelijk gemaakt.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Marshal,
zelf was ik niet aanwezig op het voorval en misschien maar goed, want mijn eigen kennende heeft betreffende koersdirecteur veel geluk gehad want ik, pompierke, laat mij na 28 jaar zeker niet de les spellen door zo iemand, ik verzeker u hier, mijnheer de koersdirecteur, dat ik u daar op tijd en stond nog eens zal over aanspreken. Denk eraan, mijnheer de koersdirecteur, zonder ons, baankommissarissen, organiseert u niet veel koersen op circuit. Daarbij dreigen één van mijn mensen buiten te gooien, dat betoogd van weinig respect voor ons. ![]() En moest u deze persoon toevallig buiten gooien dan gooit u best een hele ploeg buiten want wij zijn solidair met onze vriend. Zo, dit moest er even uit. groeten ploegoverste ploeg 25 pompierke Licentie A 642 |
|
||||
|
||||
De eerste update van deze week:
FIA F3000 round 6, Spa-Francorchamps Heb er maar 17 online kunnen zetten..........net die ene deelnemer mis ik. Een test-slachtoffers van Jordan, namelijk Chanoch Nissany.......die kerel reed zo traag dat ik hem in mijn lens niet kon volgen ![]() Updates die onderweg zijn: F1 Spa 24 uur Zolder 2004.......meerdere delen Diverse Columns
|
||||
|
||||
Quote:
Wel weer eens column online gezet, het onder werp is: F1 te Spa, door de ogen van een marshal Niet echt een column, meer een klaagzang over de achterlijke organisatie aldaar. Ik haal weer eens wat personen door de stront, dit keer met naam! Tevens kunnen jullie lachen bij het ontcijferen van een officieel document dat geschreven is door een waal in de nederlandse taal. Dan nog iets, enkele dagen geleden heb ik de beste erkenning gekregen voor mijn "columns" die men zich kan wensen. Zelfs mensen die een hekel aan mij hebben lezen die stukjes ![]()
|
||||
|
||||
Als je verhaaltje lees ben ik blij dat ik dit jaar niet op post mocht gaan.
Eerst mocht er van onze ploeg 9 personen op post en kon ik wel meegaan. Toen kreeg onze ploegleider ineens te horen dat er maar 5 man op post mocht want ze hadden 2 vlaamse ploegen samengegooid op 1 post, waarschijnlijk om die kwalitatief oh zo goede waalse ploegen voor te laten gaan ![]() Aangezien ik dit jaar door onze bouw en kindje nog niet veel aanwezigheden had heb ik dan maar gepast voor de F1 om de ploegleden met de meeste aanwezigheden niet in de weg te staan. Achteraf bekeken ben ik blij dat ik de race rustig in mijn zeteltje heb bekeken ![]() Geef mij dan toch maar het circuit van Zolder ![]() |
|
||||
|
||||
Het eerste deel van de 24 uur van Zolder staat nu online, een kleine collectie peperdure wrakken. De foto's zijn genomen op de zondagmiddag.............het is jammer dat ik geen goede nacht-apparatuur heb. De sfeer op die parkeerplaats in de nacht was zeer apart te noemen, als je zo'n wrak ziet staan in het zwakke schijnsel van pillamp c.q. zaklamp. Spooky...............
Een parkeerplaats met Belcar wrakken Deel 2 zal iets voor het weekend zijn.
|
||||
|
||||
24 uur van Zolder 2004: Foto's van de grid en het eerste uurtje van de race staan online.....
|
||||
|
||||
ik kan geen enkele foto meer zien op jou site. heeft nog iemand dat?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Greetzz.. Corvetteboy |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|