![]() |
|
|
||||
|
||||
He Kelly,
Om het zo eerlijk mogelijk te maken die karting dag op de woensdag zou ik gewoon ervoor zorgen dat iedereen minimaal 70 KG moet wegen, dan heb je pas een goede vergelijking! De DIKC waarin ik mee doe dit jaar is dit ook het gewicht 70 KG dat iedereen minimaal moet wegen!!!! Ik denk dat je aan zoiets moet denken? |
|
||||
|
||||
Probleem met minimum gewichten is altijd op wat je de grens moet leggen. Zo zit er bv. met mijn 95kg nog altijd 25kg boven, wat toch een verschil is van bijna een seconde per ronde. En wat ga je dan doen met piloten die eronder zitten? Weigeren of gewicht bijleggen? Het eerste is nogal cru en het laatste is soms moeilijk realiseerbaar. Je moet dan al veel lood meenemen. En als je dan bv. de grens verhoogt tot bv 80kg (wat dan eerlijker is voor de iets zwaardere piloten), dan moet je nog meer lood meenemen wat ook weer moeilijk is.
Ik denk dus dat het praktisch moeilijk haalbaar is, alhoewel ik het wel heel fijn zou vinden moest het toch toegepast worden (lood of bv omrekenfactor). |
|
||||
|
||||
Het is de enigste manier om het een beetje eerlijk te maken voor de mensen die wat zwaarder zijn
Of het minimum dan 70 of 80 KG wordt dat moet de organisatie beslissen (Kelly ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kelly,
is er een vast aantal dat telkens doorstoot naar de volgende ronde? Als er nog redelijk wat naar ronde 2 mogen doorstoten, wil ik mss men kansje wel wagen ![]()
|
|||
|
|||
in ronde 1 valt er 20% af.
|
|
||||
|
||||
dat valt nog wel mee precies
![]()
|
|||
|
|||
5 rondes telkens 20 %, da s het meest logische zekers...??
|
|
|||
|
|||
Is de snelste zijn altijd den beste?
Ik vind dat je andere rijders ook een kans moet geven. Gewich is bij karten toch wel een serieuze handicap (niet dat ik er last van heb met men 62 kg op met 30ste, ![]() Tuurlijk moet je snelheid tonen maar dit is niet alles in mijn oogpunt hoor. Wel een prachtig initiatief. Thumbs up. ![]() |
|
|||
|
|||
tuurlijk beoordelen we niet de snelste tijd tijdens het concept A+RacePilot.
De karting is gewoon een initiatief om een Wild Card weg te geven voor de eerste ronde. Tijdens de kartingdag zal er voor iedereen een minimum gewicht bepaald worden om het zo fair mogelijk te houden. Ondertussen ligt ook onze tweede Wild Card Karting Day vast: Dinsdag 11 mei in Machelen bij FKI vanaf 16u tot sluiting. Remember: woensdag de 28ste april is de karting dag bij JPR. |
|
||||
|
||||
Ik heb een 3tal jaar competitie 2 takt gereden en daar moest ik ook gewicht bijsteken...
Maar das toch nog altijd een voordeel ze... Nu kunt ge kiezen waar ge uw extra gewicht bevestigd he... Vb voor de beginnen al aan het stoeltje aan de andere kant van de motor om het gewicht al te verdelen, en dan kun je nog zien of ge onder of overstuur hebt en het dan zo proberen opvangen !! Maar terug ontopic... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ja hallo zal wel zijn .. dat van die cola he
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
welkom welkom welkom op het beste autosport forum in belgie Yardeen!!
k had het wel verwacht u hier 1 van de dagen tegen te komen... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|