![]() |
|
|
||||
|
||||
Jochen, heb je geen foto's van de AvD Historic GP van afgelopen weekend of van de VW Fun Cup die daar ook reden, wel op maandag vooral en een demo race op zondagmiddag?
|
||||
|
||||
Ik ben niet tot aan de OGP geraakt, khad nochtans goede kaarten :/
Maarja, een Schnitzer M3 chasen in een getunede CSL is ook plezant ![]() OGP trekt precies wel schoon volk, het aantal Enzos was nog net op 1 hand te tellen ... Ook geen fotos van Funcup. Jochen |
|
||||
|
||||
Toevallig geen van de BMW M3-GTR tijdens tests ofzo?
![]() |
|
||||
|
||||
Euhm, zo getuned is die CSL nu ook weer niet.
Kheb wel onlangs Herr Stuck in zijn eigen Schnitzer 6 tijdens TF gezien ![]() Die van zondag was een Phoenix yellow met 19" en een zwarte spoiler op balkjes en ... zag er niet slecht uit. Moest ik moeten kiezen, het zou een optie zijn ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Quote:
nog nooit zoveel bangelijke auto's gezien op weg naar de ring en daar stonden juweeltjes van auto's, niet normaal wat daar allemaal rond reed, ik vroeg me eerst af wat die mensen op hun stoeltjes aan de baan voor de ingang buiten het circuit deden ... tot ik al die schitterende bakken daar zag passeren ![]() ook binnen mooie verzameling porschen, ferrari's( van dino tot enzo en meer ...) dan buiten de TVR's, BMW's en weet ik wat nog allemaal soms toch spijt dat ik mijn kodac niet constant bij had, ik heb een pak foto's getrokken maar ik moet die nog eens doorspelen aan mijn webmaster om ze online te zetten wat ik kan het nog altijd niet!
|
||||
|
||||
Een selectie van mijn fotos tijdens de Ducati day Folembray staat online, heb er nog een goeie 150 te verwerken ...
![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Een klein filmpje (5.5Mb) van Touristenfahrt 08/08 van bekenden staat nu ook online.
Is wel leuk om het beeld te freezen en te zien hoezeer dat wiel in de lucht zweeft. Jochen |
|
||||
|
||||
Een deel van mijn fotos van dit weekend staan nu online.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Ongeveer 40 fotos van dit weekend toegevoegd ...
![]() ![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
En .... hup!
![]() ![]() ![]() Jochen |
|
||||
|
||||
Een paar van mijn fotos van dit weekend staan online ...
![]() ![]() ![]() Enjoy, Jochen |
|
||||
|
||||
van t weekend weer VLN!!!
I'll be there |
|
||||
|
||||
Quote: