De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 11-10-2004, 16:21
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by kartboyke
eigenlijk had ik de hoop al opgegeven omdat er hier al enkele waren die het goede nieuws al hadden en ik ngo niets.
Maar vandaag zat er een aangename brief in ons brievenbusje.
Dan hoop ik dat ik straks nog een telefoontje krijg van thuis
Old 16-10-2004, 17:16
gunther1's Avatar
gunther1 gunther1 is offline
De Paddock Rookie

Hallo ,net terug van Puurs en niet bij de winnaars .Trouwens proficiat aan de gelukkige winnaars en veel succes op Francorchamp.
Ik zat wel bij de eerste 10 met een tijd van 41.87 en de winnaar had 40.94 .Uit elke gewichts klasse waren er 2 winnaars en 1tje kon door loting nog meedoen.Dus had ik nog een kans om getrokkken te worden door lotting bij de eerste 10.Maar geen geluk deze keer
Old 16-10-2004, 17:51
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Ik was er ook niet bij, maar zat 26 kg boven de grens tussen de 2 gewichtsklasses (of maw, ik was vermoedelijk de zwaarste in de gewichtscategorie van de zwaargewichten), maar heb toch alles gegeven en kwam maar 0.2s te kort om geselecteerd te worden. En heb me best wel goed geamuseerd tijdens het karten.
Reply With Quote
Old 16-10-2004, 20:28
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Dat was nog eens genieten vandaag, leuke sfeer en vrij veel sterke piloten aanwezig die stuk voor stuk één van die zitjes wilden bemachtigen

De race werd opgedeeld in twee gewichtsklasses.
-75 kg en +75kg, van elke klasse gingen de twee snelsten door naar de Fun Cup deelname... het vijfde zitje... was helaas niet voor een vrouw bestemd aangezien er geen tien vrouwelijke deelneemsters waren (dat was immers de voorwaarde)
Het vijfde zitje zou verloot worden onder de tien snelsten van de dag algemeen. Een zware opdracht voor ons Evy al had ze zich er al deels bij neergelegd dat dat net iets te hoog gegrepen zou zijn. Ze zou uiteindelijk 20e worden van de 50 deelnemers met een tijd van 42.33
Ik vind dat jij dat goed gedaan hebt meid

Aangezien ik geen zin had om van aan de kant te moeten toekijken snelde ik naar de verantwoordelijke voor de start van de kwalifs en mocht ik met uitzondering ook meerijden
Ik ben dan uiteindelijk 7e gefinished als eerste van de zwaardere gewichtsklasse (85kg)

De sfeer was top tussen al die aanwezige kartgridders en paddockers , hopelijk kunnen we dit nog enkele malen overdoen

40.97 Bart VDV
41.00 The Outsider
41.14 X-treme Racer
(buiten klassement wegens licentie)
41.38 Yamaha Power
41.41 Marc DW
41.60 Viggen
41.60 Flitser
(+75kg) (buiten klassement wegens reeds gewonnen 2002)
41.74 Gino D
41.78 Kartboyke (+75kg)
41.87 Giovanni R (+75kg)

De foto's
Old 16-10-2004, 21:29
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Klein detail: de grens lag wel op de 72kg.

Gij hebt trouwens schitterend gereden!!!
Reply With Quote
Old 16-10-2004, 21:37
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by speesman
Klein detail: de grens lag wel op de 72kg.

Gij hebt trouwens schitterend gereden!!!
Thanks maar je vergeet jezelf
Enig idee van het gewicht van Giovanni of Ive?
Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar
Old 16-10-2004, 21:42
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Tja, ik moest al niet veel verwachten omdat ik nog nooit in Inkart was geweest. En dan nog een 16de plek algemeen gehaald( 42.02 ).
Over enkele jaren zijn we er hopelijk ook eens bij. K heb echt wel goesting om eens met zo'n funcup te rijden.

Qua sfeer en rijdersveld was het tiptop in orde. Echt veel sterke piloten, en daar had ik al voor gevreesd als ik op kartgrid las wie er allemaal deelnam.
Reply With Quote
Old 16-10-2004, 21:46
gunther1's Avatar
De Paddock Rookie

Voor mij was het juist hetzelfde .Bijna nog nooit in Puurs gereden 3 keer in 2 jaar tijd (juist deze week eens gaan oefenen en dan nog alleen op het binnencircuit),en dan het moeten opnemen tegen de jongens die weekelijks rijden(nie gemakkelijk)
Old 16-10-2004, 21:46
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Over enkele jaren zijn we er hopelijk ook eens bij. K heb echt wel goesting om eens met zo'n funcup te rijden.
Waarom zolang wachten
Uniroyal organiseert dit voor praktisch elke Fun Cup wedstrijd
Old 16-10-2004, 21:52
gunther1's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Flitser
Waarom zolang wachten
Laat maar weten wanneer nog eens dan doe ik graag nog eens mee.Want hier heb ik nog niet veel gezien van de wedstrijden (woon in nederland)
Old 16-10-2004, 21:59
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by gunther1
Voor mij was het juist hetzelfde .Bijna nog nooit in Puurs gereden 3 keer in 2 jaar tijd (juist deze week eens gaan oefenen en dan nog alleen op het binnencircuit),en dan het moeten opnemen tegen de jongens die weekelijks rijden(nie gemakkelijk)
Inderdaad, makkelijk is anders. Dat ondervind ik maandelijks tijdens onze Kartgrid Cup . Ik ben dit jaar nog geen enkele keer kunnen gaan oefenen voor een wedstrijd en dat merk ik wel.

Aangezien we dit jaar ook nog maar één keer in Inkart waren geweest (Kartgrid Cup manche augustus) zijn we donderdagavond snel nog twee heatjes gaan rijden... enkel het binnencircuit was open maar ik heb het er al bij al nog goed vanaf gebracht

Op Inkart moet je je vooral goed kunnen aanpassen aan de baanligging van de kart die je krijgt, motorisch is er weinig verschil denk ik.
Old 16-10-2004, 22:02
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by gunther1
Laat maar weten wanneer nog eens dan doe ik graag nog eens mee.Want hier heb ik nog niet veel gezien van de wedstrijden (woon in nederland)
2 jaar geleden toen ik op Francorchamps stond om in die Fun Cup te kruipen was er een Vlaamse, een Waalse en een Hollandse ploeg... de Nederlanders sloegen erin om de wagen na 2 ronden in de vangrails te parkeren... zou dat er voor iets tussen zitten?

Nee serieus, het was nog niet gedaan op Inkart vandaag hoor.
Om 12u was het de kwalificatie van het autowereld-team, later op de avond van het Dag Allemaal-team en morgen van het P-magazine-team (waar Speesman nog eens zal proberen).
Old 16-10-2004, 22:06
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Waarom zolang wachten
Tof, maar ik wist tot nu toe enkel dat ze dat via p-magazine, autowereld, en blijkbaar ook dag allemaal. Van andere media ben ik niet op de hoogte. Als ik er nog iets van zie, doe ik zeker mee.
Reply With Quote
Old 16-10-2004, 22:10
gunther1's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
2 jaar geleden toen ik op Francorchamps stond om in die Fun Cup te kruipen was er een Vlaamse, een Waalse en een Hollandse ploeg... de Nederlanders sloegen erin om de wagen na 2 ronden in de vangrails te parkeren... zou dat er voor iets tussen zitten?

Ik woon wel in Nederland maar ben Vlaming in hart en nieren.Werken en de rest doe ik in Belgie(voor de belastingen)

Nee serieus, het was nog niet gedaan op Inkart vandaag hoor.
Om 12u was het de kwalificatie van het autowereld-team, later op de avond van het Dag Allemaal-team en morgen van het P-magazine-team (waar Speesman nog eens zal proberen).
het word tijd dat ik wart Belgische boekjes begin te lezen,P-magazine zie ik nog zitten maar de Dag Allemaal
Old 16-10-2004, 22:13
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Tof, maar ik wist tot nu toe enkel dat ze dat via p-magazine, autowereld, en blijkbaar ook dag allemaal. Van andere media ben ik niet op de hoogte. Als ik er nog iets van zie, doe ik zeker mee.
Clickx, Dag Allemaal, Het Nieuwsblad, P-magazine, Radio Donna, RTBF,... en dan ben ik er wellicht nog veel vergeten

Ik post het in elk geval in de bekende topic als ik te weten kom waar ze nu weer iets op poten zetten

Voorlopig is het afgelopen voor 2004 dacht ik en de kalender voor 2005 zou nog niet bekend zijn als ik me niet vergis.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules