![]() |
|
|
||||
|
||||
ja bart dat klopt, maar hij is geen derde piloot meer en als hij rally rijdt zoals hij op circuit rijdt, dan moet hij wel over zeer groot budget beschikken, uithouding is geen sprint, maar ja er zijn er nog die dat moeten leren
![]() |
|
||||
|
||||
ik verneem hier zo juist dat er 70 deelnemers zouden zijn, waaronder een hoop minis, klopt dit?
anders zal het weer een chaos in de boxen zijn |
|
|||
|
|||
Normaal gezien zal de megane ook van de partij zijn.
![]() ![]() Het zal in klasse 4 zijn. ![]() Alé tot dan hé |
|
||||
|
||||
Quote:
Boelen , Boelen , en Belien . Wagen had problemen met het geluid Met sportieve groeten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() dB's waren idd wat aan de hoge kant... werk aan de winkel dus...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voorbeeldje: tijdens de derde TC race dit jaar zijn er in de tweede wedstrijdhelft 2 porsches afgehaald voor teveel geluid. Dit kwam omdat het na 2 uur wedstrijd is beginnen regenen... gevolg: de bianchi werd aan lagere snelheid genomen en men kwam aan de 1e meetpost voorbij in 4e aan een hoger toerental (ipv normaal in 5e)
|
||||
|
||||
Is er al een voorlopige deelnemerslijst ofzo?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ieder uur word deze dan gezwaaid en dan is het tijd om een Foster's te gaan nuttigen in de Wheels.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het gerucht dat Marc zou rijden deed al ff de ronde, nu dan eindelijk de bevestiging. Ik zal dus ook aanwezig zijn over twee weken!
|
||||
|
||||
Ik kijk ook uit naar de race. Mijn comeback te kunnen doen met zo'n team is voor mij een hele eer. Marc ken ik al heel lang (getuige hiervan is de foto op tafel 6 in de Wheels uit Marc zijn karting periode) en ben blij eindelijk een race met hem samen te kunnen rijden. Met Frans Lamot heb ik reeds een jaar samengewerkt. In 2001 reed ik samen met hem de 24 uren van Zolder met de Audi TT en was ik de rest van het jaar teamchef. Jan Heylen ben ik beginnen steunen na zijn overwinning in het Formule Ford Festival in 2002. Tijdens dat weekend in Brands Hatch was het de tweede keer dat ik een landgenoot het vermaarde FF Festival zag winnen, inderdaad Marc deed het Jan reeds voor in 1991.
Voor mij is het ondertussen van juli 2003 geleden dat ik nog een circuitrace reed, met name de 25u Funcup. Mijn laatste race in Zolder was de Race Promotion Night in 2002, exact 2 jaren geleden. Dus hoop ik dat ik snel terug het ritme zal vinden... We zullen zien. Ik kijk in ieder geval uit naar de 13de november...
|
||||
|
||||
Véél geluk Andy! Deze driver line-up is volgens mij wel kandidaat voor een zége,maar kzou zeggen,eerste race sinds toch een tijd,dus het word vooral genieten voor A.J.,kga niet aanwezig zijn maar ik duim voor een goede klassering.
![]() Last edited by schumivill; 01-11-2004 at 04:19. |
|
|||
|
|||
See you in my mirrors Andy
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|