![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik zal er zijn, chauffeur is gezond en wel.
![]()
|
||||
|
||||
Net terug van wheels, met een verrassende tweede plaats. Ik heb me goed geamuseerd.
![]()
|
|||
|
|||
Ik wil de organisatoren en medewerkers van de quiz nog eens bedanken voor een leuke, geslaagde avond.
De vragen waren gevarieerd en goed gesteld!! Deze quiz is zeker iets dat voor herhaling vatbaar is! Vriendelijke groeten, DANNY. |
|
||||
|
||||
was tof, moeten we zeker herhalen
|
|||
|
|||
Was er veel volk gekomen. Supporters en teams? Spijtig dat ik er niet kon bijzijn.
Mvg |
|
||||
|
||||
Wheels zat goed vol... Proficiat aan Sennake, Huudo, Werner 333, Pascal, Marshall, Dominique en alle anderen die dit mogelijk maakten
![]()
|
||||
|
||||
Proficiat mannen
![]() Quiz verliep vlot, veel volk (17 teams van 4 personen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Kunnen de niet-deelnemers ergens een overzichtje vinden van de vragen (en eventueel ook antwoorden ) ?
|
|
||||
|
||||
Een dikke proficiat aan de organisatoren van deze quiz.
Leuke vragen en een goede ambiance! Een succes over de ganse lijn! Ik was samen met Hannu en Juha en zijnen "pa" in een poolteam ondergebracht. We hebben een totaal onverwachte 2e plaats uit de brand gesleept. De afwezigen hadden ongelijk! Dit is zeker voor herhaling vatbaar. |
|
||||
|
||||
Nog eens een dikke dankjewel aan iedereen die er bij was, meegeholpen heeft enz.
![]() Wij hebben er net zoveel plezier aanbeleefd als jullie! ![]() |
|
|||
|
|||
Knappe prestatie van de organisatoren. Voor herhaling vatbaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dit is de complete uitslag:
1 A6 Beton 151 2 Haspengouw 146 3 Dapacadri 145 4 3 Musketiers 145 5 Fanclub MG 1 142 6 Fanclub MG 2 140 7 Racing for Belgium 139 8 Mod Team 138 9 Team 17 137 10 Team VDHB 129 11 Speedfreaks 116 12 De oldtimers 109 13 F1world.be 1 106 14 De Crashduivels 95 15 F1world.be 2 93 16 VH Tuning 63 17 Lions Racing Team 60 |
|
||||
|
||||
Ik zou toch ook graag nog eens alle deelnemers willen bedanken. Zonder hen was deze avond nooit tot stand gekomen, en de toffe sfeer die er heerste is ook in eerste plaats te danken aan jullie. Van onze kant hopen we dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en dat we bij een volgende gelegenheid weer op jullie deelname mogen rekenen
![]() En wees gerust : de enquetes zullen met veel aandacht gelezen worden en er zal zeker rekening gehouden worden met jullie aanbevelingen. De afwezigen kunnen hun schade inhalen bij een volgende gelegenheid ![]() |
|
||||
|
||||
Amai de top 9 zit wel redelijk dicht op mekaar precies.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, hopelijk de volgende keer, want lees hier niets dan geode reacties. Ben ook wel geïnteresseerd om enkele vragen te zien/horen ...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|