|
|
||||
|
||||
Ik wil ook deelnemen aan deze quiz. Er is maar 1 probleem: ik krijg die rallyfoto niet op mijn scherm. Het is een allerleukst wit vierkant met een rood kruisje in! Die tweede vraag is no problem.
|
||||
|
||||
Myn antwoorden zijn ook al binnen. Nu maar afwachten.
|
|
||||
|
||||
Kzal maar nog eens meedoen voor de fun, en deze keer de quiz proberen uit te zingen tot het einde. Antwoorden vraag 1 en 2 zijn normaalgezien binnen.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Ik ga dit jaar ook eens een poging doen om mee te doen, men eertse antwoorden zijn binnen.
|
|
|||
|
|||
Is het bij vraag 2 het resultaat vd gezochte piloot die telt ??
|
|
||||
|
||||
Ik kan de moed niet opbrengen om nog eens deel te nemen aan jullie prachtige kwis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tiens, van vraag 1 zie ik de foto niet?
=> Opgelost, even alles afgesloten, herstarten en klaar, da's het virus Windows XP waarschijnlijk |
|
||||
|
||||
De eerste twee zijn binnen !
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijne wekker nu toch al gezet, maar ik word daar zooo moe van
jan |
|
||||
|
||||
Ik heb het er vorig jaar niet zo slecht van af gebracht vind ik zelf, dus ga ik dit jaar mijn kans nog eens wagen. Ik ga mijn best doen om de quiz weer tot het einde mee te spelen, maar ik kan niks beloven
Voor de eerste 2 vragen is al niet veel opzoekwerk nodig, maar het is toch weer even wennen na zo'n lange winterstop... |
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn onderweg.
|
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook onderweg.
|
|
||||
|
||||
Oh jee, dat ging bijna mis. Zoveel tijd hebben en dan nog bijna te laat. Ik heb het veel te druk.
Enfin, we zijn vertrokken. |
|
||||
|
||||
En ik ben dus te laat met mijn antwoorden
Rate This Thread | |
|
|