![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
BAR heeft vandaag zijn BAR-007 voorgesteld. Wat meteen opvalt is de voorvleugel. Ze zijn daar bij BAR weer op de rand van het reglement bezig precies
![]() Verder is de wagen achteraan ook grondig veranderd en het kleurenschema iets gewijzigd, maar persoonlijk vind ik die van vorig jaar (of de zwarte testversie ook wel) er beter uitzien dan deze ![]() En hopelijk is deze 007 even onoverwinnelijk als de gelijknamige geheim agent ![]() Foto's heb ik nog niet veel gezien, enkele op www.f1racing.nl maar geen al te duidelijke eigenlijk.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 16-01-2005 at 14:33. |
|
|||
|
|||
Veel speciale neuzen dit jaar.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
|
||||
|
||||
Eens goed in de gaten houden: de verschillen tussen "aero-vormgeving" op de presentaties van de teams en bij de start van de eerste GP. Kan me moeilijk voorstellen dat die teams nu al het achterste van hun tong laten zien
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ja, da zeiden ze vorig jaar ook allemaal van de williams-stofzuiger...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
De neus van McLaren MP4-20 is gigantisch.
http://images.f1racing.net/large/38911.jpg |
|
||||
|
||||
gigantisch? tegenover hun neus van vorig jaar misschien wel, maar voor de rest... lijkt me niet veel groter dan die van ferrari of zo ze...
|
|||
|
|||
Ferrari test vandaag met een nieuwe neus.
![]() Echt wel een speciaal geval. |
|
||||
|
||||
Die neus is lomp en lelijk. Da stukske voorvleugel onderaan lijkt toch mij nie helemaal koscher. Maar of da ze ga tegenhouden om weer alles te pakken da weet ik nog nie zo...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Andere wagens (zoals de McLaren en Renault) hebben toch ook een voorvleugel die in het midden een stuk lager is dan aan de uiteinden. ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|