|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
wel ja, maar in het filmpje op pitstop.tv zie je dat de piloten er enkel problemen mee hadden in de eerste linkse, omdat de snelheden in de andere bochten waar ze liggen toch niet hoog zijn
(topmoment in dat filmpje: de ingenieur van Heylen die op één van de broodjes in de chicane "Tracy woz here" schrijft ) weet er iemand of de auto van Heylen opgelapt is ondertussen?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De bewuste "broodjes" worden na elke ChampCar-sessie teruggeplaatst in de Eerste Linkse.
|
|
||||
|
||||
Quote:
deze foto van op Speedtv.com heeft mij ook verrast: blijkbaar komen de heren champcar-piloten allemaal met dezelfde bus naar het circuit
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Dat was de trip naar de persvoorstelling in het Jubelpark in Brussel.
|
|
||||
|
||||
Deze morgend kwam ik in men lange wandeling van parking (kanaal) naar het circuit vlakbij de inkom 3 voudig Champcar kampioen Bourdais en Pagenau tegen! Gewoon mee in het rijtje om het circuit binnen te komen... geweldig toch!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vrees er ook echt voor. Vandaag even de kranten doorgenomen: twee blz. in Het Belang Van Limburg, maar die krant is dan ook mediapartner en dé Vlaamse Autosportkrant, Een klein stukje in De Sportwereld (Nieuwsblad/Het Volk), Nada in HLN (toch dé grootste Vlaamse krant), Nada in De Morgen (maar da's dan weer het clubblad van Groen) én, maar da's verontrustender, niks in Le Soir. Als de Franstalige kranten een autosportevenement van dit formaat negeren. Al zal La DH weer volgestaan hebben met verhalen van Olivier De Wilde over Bourdais. De kranten zijn misschien geen accurate barometer voor de toeschouwersopkomst, maar toch... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men het weer verkeerd heeft aangepakt. De marketingcampagne is gewoon te laat begonnen en bovendien te weinig "below the line". En laat ons eerlijk wezen, in tegenstelling tot wat bij onze Noorderburen momenteel aan de gang is, is autosport niet "hot" in Vlaanderen. Waarschijnlijk een spin-off van die typisch Vlaamse valse bescheidenheid. |
|
||||
|
||||
In de DH heeft Vincent Marique een halve pagina gekregen voor de CC.
|
|
|||
|
|||
Als ik geen autofanaat was had ik nooit geweten dat Champcar naar belgië kwam.
VT4 mag het dan wel uitzenden maar is daar eigenlijk een campagne rond gedaan? Ik heb toch niks gezien zenne. |
|
||||
|
||||
Quote:
-metro -p-magazine -VT4 (ze gaven zelfs een ritje in de F1x2 weg) toch niet de minste mediakanalen
|
|||
|
|||
Zoals ik zei, ik ni.
|
|
||||
|
||||
in P-magazine stond een artikel van 3 of 4 pagina's
|
|||
|
|||
Ik lees da ni, kijk enkel naar de frontpagina.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|