![]() |
|
|
||||
|
||||
jah ineens zowat voorsprong is er iets met de AM's gebeurt ? nr 59 staat in de pit zo te zien.. zou jammer zijn moest er bij de finish geen gevecht meer zijn tussen de 'vettes' en da AM's .. maarja ik zie corvette even graag winnen als een mooi gevecht...
|
|
||||
|
||||
14:45 Uhr Eurosport Le Mans: 24 Stunden-Rennen, Schlussphase (Live)
(racing1.de) ik kan momenteel op eurosport aleen handbal zien ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar idd, dat die match eens rap gedaan is! ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() wel stom al" waarom nu volleybal ik denk dat de 24h meer kijkcijfers trekt... |
|
|||
|
|||
Nu kan het echter niet meer veranderen. Corvette zeker van een één twee als ze uitrijden. Daarjuist was er nog maar een ronde verschil. daarom zei ik dat AM mss nog een kans maakte.
Mvg |
|
||||
|
||||
Vosse kan nog 3e worden in GT1...
|
|
||||
|
||||
Bij AM zullen ze de wagen zo dadelijk nog wel over de finish laten bollen, de Ferrari van Vosse zit tever om er nog voorbij te komen. Zo toch nog een podium voor AM, maar dat is zeker niet wat zij (en ik) gehoopt hadden.
Maar de volleybal is net gedaan, dus ik ga nog een uurtje tv zien ![]()
|
||||
|
||||
De #58 staat stil op het circuit zonder brandstof. De #59 staat in de pits, de rijders hebben last van vermoeidheids-problemen. De AM lijkt met grote koelingsproblemen ín de auto te zitten, de temperaturen worden te hoog zelfs voor de pro's die de wagens besturen. Het lijkt idd een 1-2 voor de Vettes te worden.
|
|
||||
|
||||
The battle is over ook in Gt : 1 Vette 64, 2 Vette 63 op 2rd, 3 Aston 59 op 5rd, 4 Aston 58 op 6rd... en ze rijden allemaal boven de 4'00" behalve de 58 . In LMP zijn ze nu ook aan't cruisen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mooie opmerking van Hezemans bij het pitten van de C6-R: "Die hebben we volgend jaar......"
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
ja dat wilde ik ook zeggen, een aanwijzing voor volgend jaar hoop ik
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|