|
|
|||
|
|||
Als ik zeg dat ik met mijn yariske de belcar ge rijden gelooft ge me toch nie zeker...???
nog even geduld dan.... de paddockers zal het als eerste weten! |
|
|||
|
|||
amai, k ben weer met fouten aan het schrijven zullen...
ga rijden en zullen weten moet het dus zijn... |
|
|||
|
|||
Nee Kelly als je dat zegt geloof ik en de rest je ook niet echt. Maarja het kan hé.
Sportieve racegroeten, Thomaske_GLPK |
|
|||
|
|||
waarom ook niet hè Kelly
|
|
||||
|
||||
Met een Yaris maar dan met 1500cc motor, 100L tank, de 24U van Zolder = zeker bij de eerste 15 algemeen zonder pech of ongevallen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Even terug naar Audi. Wat zeker is is dat de A4 Silhouette uit de BTCS te koop staat... |
|
||||
|
||||
Audi heeft er zelfs 2 te koop staan, de A4 Silhouette die 2 jaar geleden new procar heeft gereden en een iets meer ontwikkelde versie die vorig jaar BTCS reed
|
|||
|
|||
Quote:
Er wordt van diverse kanten aan de snelle Ollander getrokken. Een Amerikaanse auto is een optie. Een dikke Engelse bolide kan ook. Maar de voorkeur lijkt tot naar de Oosterburen te gaan. Wil Sijthoff 'm in de BMW? Of wordt het Toon in een Porsche komende seizoen? Zitten de topteams niet allemaal vol dan? Ja en nee. Wait and see! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Gelezen op autosport.be:
Ook de Taymans BMW Z3 was weer van de partij, deze keer bestuurd door Mark Cole "Champion UK Michelin Porsche Cup". Fabrice Walfisch en Mark Cole gaan deze V8 op zijn minst viermaal inzetten voor de LangstreckenPokal en evenveel keer in de Belcar. |
|
|||
|
|||
stond al op de paddock ook, in het verslag van Ronald over de donderdagtraining...
|
|
||||
|
||||
We zullen de wagen JMT erbij zetten, afdeling Guests?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
maar: IK ZAL NIET MET DE SEAT GAAN RIJDEN... |
|
|||
|
|||
Neen, dat kan ik bevestigen !
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat ik niet met de seat ga rijden? gij toch ook niet, dat kan ik bevestigen... wat gaat gij trouwens doen??? |
Currently Active Users Viewing This Thread: 16 (0 members and 16 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|