|
|
||||
|
||||
Goede lineup voor de C6R . Eindelijk een Nederlands vlagje op de C6R (neem ik aan als ze Carsport Holland heten).
En Kumpen en Longin hebben genoeg ervaring met de C5R dus die moeten ook goed meekomen volgens mij. |
|
||||
|
||||
Ik denk van niet. Het team zal waarschijnlijk gewoon PK-Carsport heten. Want waarom zouden ze anders net de naam hebben gewijzigd van GLPK-Carsport(Racing) in PK Carsport. Ze krijgen gewoon extra ondersteuning van Phoenix omdat er nu een 2de auto is en dat ze momenteel met de extra ondersteuning van Phoenix het makkelijker wordt om de bijde auto's beter te laten functioneren. Dat denk ik in ieder geval. Ik hoop in ieder geval wel dat dit geen nadelige gevolgen heeft voor de Phoenix Aston.
|
|
||||
|
||||
Phoenix reed vorig jaar met 3 auto's en nu met 4; veel verschil zal dit wel niet maken.
|
|
|||
|
|||
Op de FIA GT website is toch sprake van Carsport Holland
|
|
||||
|
||||
Carsport Holland staat eigenlijks voor de naam Hezemans.
Het zal net zo als vorig jaar zijn bij B-Racing en All-Inkl.com Racing. De auto wordt geprepareerd door RS line en ik denk in dit geval de C6-R door Phoenix en de C5-R door PK. |
|
||||
|
||||
Het is een Belgisch-Nederlands team en of er nu een Belgisch of een Nederlands vlagje op de auto hangt kan me eerlijk gezegd niks schelen.
Ze maken een uitstekende kans (beide wagens trouwens) op de titel. Als ze races winnen moeten we fier zijn op PK Carsport. Of we nu Belgen of 'Hollanders' zijn. Ook nieuws uit het Vitaphone team. Ze hebben voor het eerst getest op hun Michelins in Hockenheim. Bartels en Biagi zullen de eerste wagen besturen terwijl Ramos wacht op een teamgenoot op de n°2... |
|
||||
|
||||
Ach ja, hoe vaak de FIAGT website de fout al niet is in gegaan. Ik vertrouw team websites toch altijd meer als de SRO-websites.
|
|
||||
|
||||
Luke Hines zegt op z'n webstek dat hij in onderhandeling is met een GT1 team...
|
|
||||
|
||||
italiaracing.net bevestigd enkele tot op heden nog niet bevestigde line up's.
JMB MC12 - Peter Kutemann*Dick Waajenberg Race Alli's DBR9 - Karl Wendlinger*Ryan Sharp Phoenix DBR9 - Giorgio Mondini*Philipp Peter |
|
||||
|
||||
De C6.R dus toch onder de naam Carsport Holland?
Quote:
|
|
|||
|
|||
Jonny Cocker en Jonny Kane zullen de Barwell DBR9 besturen.
bron: http://www.dailysportscar.com/subscr...t/fiagt719.htm |
|
||||
|
||||
Enkel voor Zuhaï, voor de overige wedstrijden is er nog niks beslist.
|
|
||||
|
||||
Mondini is hot stuff... Eerst werd hij aangekondigd bij Phoenix, dan hoorde ik dat Mondini in gesprek is met Psi.
Zojuist lees ik op Italiaracing.net dat Modini Bonetti kan vervangen bij BMS... |
|
||||
|
||||
Surprise surprise! De geruchten dat ze interesse hadden gingen al langer, maar blijkbaar waren ze dus ook daadwerkelijk serieus bezig. Wie? De zweedse mannen van Koenigsegg:
http://www.autovisie.nl/nieuws/nieuw..._fia/index.xml |
|
|||
|
|||
Daar ga ik naar uitkijken zal die ingezet worden dit jaar nog ?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|