|
|
||||
|
||||
Er staat in het bericht dat ze inderdaad dit jaar (hopen te) komen
Misschien nog niet heel het seizoen, vanaf de vijfde race bijvoorbeeld.. Last edited by Grig-O; 03-03-2007 at 19:15. |
|
|||
|
|||
En inmiddels bevestigd. Sponsor van Scuderia Italia was niet zo blij met een persoonlijke sponsor van Bonetti...einde Bonetti, kans voor Mondini.
|
|
||||
|
||||
Geweldig die Koeinsegg
|
|
||||
|
||||
En in de WS of GP2 zal op dit moment denk ik plaats meer zijn...
Hopelijk voor hem vindt hij nog een ander stuur in Fiagt of LMS |
|
||||
|
||||
Prachtig dat nieuws van Koenigsegg, wat een moordmachien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
PSI/SRT zoeken nog betalende piloten... GPC en Phoenix zijn ook nog niet compleet? Pistes genoeg voor een snelle en goed betalende piloot zou ik zo zeggen |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Yeh, de geruchten zijn al behoorlijk oud, maar nu laten ze ook eindelijk eens iets concreets zien.
|
|
||||
|
||||
mischien interesant voor rydell.. een zweed in een zweeds merk
maar die ging zeker bij AM rijden ? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het artikel van Koenigsegg staat nu ook te lezen op italiaracing.it
De GT1 zou een V8 van 600pk onder de kap hebben steken. Uit volgend stukje mag ze zelf uitzoeken welke van de twee het zal zijn: Quote:
Bron: italiaracing.it |
|
||||
|
||||
Een turbo V8, lijkt me niet echt de beste oplossing.
|
||||
|
||||
Het is ook geen Turbo. Maar een 5 liter atmosferische ipv de 4.7 turbo.
|
||||
|
||||
De 4.7 is supercharged, niet turbocharged.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|