|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dan staat het fout geschreven in het Italiaans, "turbocompressore"
|
|||
|
|||
De motor lijkt mij wat aan de kleine kant. De concurrentie rijdt met 6 liter V12s (Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini) of 7 liter V8 (Corvette). De Koenigsegg gaat te weinig koppel hebben.
|
|
||||
|
||||
Is het deze week niet een 2 daagse FIA GT test in Frankrijk (ik dacht Nogaro?), op welke dagen vind de test plaats? Is er al ergens een lijstje te vinden van wie er daar on-track zal zijn...?
Op fiagt.com vind ik niets of te niets over de test... vreemd! Wel zie ik op fiagt.com een berichtje staan over SRT en de Citation Cup: Quote:
Ratel doet er overduidelijk alles aan om dankzij o.a. SRT de Citation Cup van grond te krijgen... Hopelijk komt er respons voor Selleslagh! |
|
||||
|
||||
Quote:
De test waarover je hebt vind plaats in Nogaro morgen en woensdag. Echter is er volgens mij niet zoveel nieuws over de test. Hopelijk zijn bijde Corvette's van PK-Carsport-Hoenix aanwezig. |
|
||||
|
||||
De Test days zijn er inderdaad dinsdag en woensdag op het circuit van Nogaro. Wss zal endurance-info wel net als Racingworld.be opnieuw verslag uitbrengen van deze tests.
Voor de Media days op Monza was er ook niks te vinden op de site van de Fiagt, verwacht daar maar niet teveel van Hopelijk ontvangen we van endurance-info een deelnemerslijst vanavond. Verder zal 'Amprex Motorsports' een oude Lambo inzetten in Zuhaï. Het gaat hier wel over een 2006-versie die hopelijk ge-updated wordt door Hans Reiter. Wie weet doen ze dan wel wat weer dan Zuhai Bron: 10/10s |
|
||||
|
||||
Quote:
Rap getypt zeker |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Nu is mijn Frans niet echt denderend. Maar hieruit begreep ik dat het een FFSA test is, waarbij ook FIA GT wagens toegestaan waren. Maar het is dinsdag 6 én woensdag 7 maart OF maandag 5 en dinsdag 6 maart. Volgens mij is "Mardi 5 et Mecredi 6 Mars 2007" onmogelijk. Ik denk dat jij het over een test hebt die ergens eind maart word gehouden. Ik meen ergens 22 en 23 maart gehoord te hebben... |
|
||||
|
||||
De FFSA wagen mogen er testen samen met de FIAGT, FIAGT3 en FIAGT4 en de Franse Porsche Carrera Cup. Wss is dit op dinsdag en woensdag; hetgeen wat gewoonlijk wordt gebruikt daar.
22 en 23 maart is het slechtste moment waarop de Fiagt een test kan houden, drie dagen voor de eerste race in China... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Volgens Project Le Mans zet Ebimotors twee Porsches in in Zuhaï, ze dachten eerst aan LMS maar hebben dan toch voor Fiagt gekozen. Busnelli zal de eerste wagen wss delen met Mocia, terwijl de tweede equipe nog niet bekend is.
Last edited by Grig-O; 05-03-2007 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Op Endurance-info een stukje over de aanwezige FIA GT wagens in Nogaro.
Quote:
|
||||
|
||||
Hoe zit het eigenlijk met de Vertigo die omgebouwd wordt naar GT2? Wat zijn de wijzigingen? Eindelijk een andere motor?
|
||||
|
||||
Zonet de tijden van de testen op Nogaro ns bekeken en PSI is niet slecht bezig! Ze waren 3e in sessie I, 1e in sessie II en 2e in sesie III. Het lijkt er toch op dat de 2e plaats van Paul Ricard geen toeval was...
|
||||
|
||||
Quote:
Luk Hines heeft deze morgen getest in de Psi Corvette C6.R onder een bewolkte hemel. Na een tijdje begon het zelfs te regenen. Ook Vincent Raedermecker was van de partij, en reed samen met Martin Short in de Mosler MT900r samen met de GT3 wagens. Naar mijn weten is daar nog niet zoveel over bekend... ze rijden wel Fiagt, was al langer bekend, maar GT2 is nog geen zekerheid. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|