![]() |
|
|
|||
|
|||
Net terug van een zondagje DTM op Spa.
We hebben ons heel goed geamuseert met de groep en een hele toffe dag gehad. Mooie race gezien met heel wat mooie acties. Frentzen er zien af gaan recht voor ons, maar door een snelle interventie was hij snel terug op pad. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
verder toch wat kritiek op de organisatie: -pitwalk aflassen op zaterdag omdat de training een rode vlag had en het schema uitloopt : ok. De pitwalk op zondag aflassen omdat er "technische problemen zijn?" :s wat voor technische problemen? een poort de niet opengaat ofzo? nee, daar zat volgens mij een andere reden achter. -waarom krijg ik twee armbandjes? 1 voor de inkom en het andere? niet voor de paddock, want daar moet ik mijn kaart laten zien aan iemand die er blijkbaar tegen zijn zin staat, niet voor de tribune want daar moet ik ook men kaart laten zien (deze was heel vriendelijk, ik vind dat we deze moeten klonen, dat zou de ticketcontrole in spa beter maken ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Volgens de site van de DTM: "Knapp 25.000 Zuschauer sahen im 24 Runden langen Rennen über insgesamt 167,424 km begeisternden Motorsport mit packenden Zweikämpfen, atemberaubenden Überholmanövern und einem strahlenden Sieger Häkkinen. '' Nou, zat ik er toch niet ver naast met mijn 20.000 ...........let wel, dit zijn de cijfers van de DTM site. Die zullen de zaak altijd zo positief mogelijk proberen te belichten, in praktijk zullen dat er dus minder zijn geweest. 25.000 toeschouwers zijn bij de DTM zeer zeker geen 25.000 betalende toeschouwers aan de poort ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ben ondertussen ook al ff thuis van de race. Ben toch echt wel blij dat ik vandaag ben kunnen gaan (gisteren jammer genoeg niet). Warm-up stukje in busstop gezien, einde van de warm-up bij uitkomen van blachimont. Manman zo een zalige plek om die bakskes te zien en horen rijden! En vooral die 2004 Mercedessen gaan daar nogal tegen de grond ja, maar 't is toch aardmoeilijk om op de juiste moment het knopje van het fototoestel in te drukken
![]() De race zelf weer maar in busstop gezien, daar konden we immers de race nog goed volgen op het scherm. Ik vond het toch een aangename race om aanwezig te zijn. Hadden misshien wat meer acties mogen zijn, maar er waren toch genoeg aangename momenten vond ik. Paffet die daar Kaffer omdraait, en er terecht een drive trough voor krijgt. Maar dan zag ik op het scherm toch ook duidelijk (dacht ik) dat Tomczyck Frentzen een tik gaf waardoor hij in de grindbak belandde en meteen heel zijn race om zeep hielp, en hij mocht wel ongestraft verder :s Ik vond ook dat er maar weinig volk in Francorchamps was vandaag, al stond er aan de busstop wel al gezellig 'veel' volk. We zijn toch zeker pas een uur na de race doorgereden (eerst nog in de paddock waar geen controle meer was, en dan ff binnendoor en ik stond zelfs voor het podium ![]() Fototjes heb ik ook weer proberen te nemen, maar vandaag nu niet echt op fotoplaatsen gestaan, wel even Blanchimont en uiteraard het podium. Waarschijnlijk morgen staan ze online, en dan leest ge het wel op de gepastte plaats ![]() Nog ff iets over Mika Hakkinen. Met de startgrid voor deze race, en zijn prestaties van de voorbije twee races in het achterhoofd, had ik mijn geld al wel op hem gezet, maar hij heeft het toch maar knap gedaan ja! Vroeger in zijn F1-periode zag ik hem altijd wel graag rijden, maar ik zag er toch nooit zo een groot talent in eigenlijk. Vond hem in '98 en '99 meer in de juiste wagen zitten, dan zelf er recht bovenuit te steken. Maar ik moet die mening ondertussen toch wel herzien. In de wintertests ging hij nog niet goed, maar nu is hij echt wel supergoed bezig. En volgens mij gaat Paffet het er nog moeilijk mee hebben wat de titelstrijd betreft. Net als met Alesi, die vond ik ook sterk rijden vandaag.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 15-05-2005 at 21:48. |
|
||||
|
||||
Ik snap inderdaad ook niet waarom Tomczyk geen straf kreeg en Paffett wel. Paffet versus Kaffer was nog enigszins een schuld van beiden, maar Frentzen kon er helemaal niks aan doen.
|
|
||||
|
||||
Op de TV heb ik geen contact kunnen zien tussen Tomczyk en Frentzen. Overigens had Klaus Ludwig van de ARD dezelfde mening
![]() Overigens was de Duitse pits-reporter "not amused" met het Scandinavische 1-2-3''tje. We kunnen het beter het STM noemen i.p.v. DTM, volgens zijn woorden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zalig weekendje achter de rug! Zaterdag wat handtekeningen verzamelt,Hakkinen is toch veel losser dan in zijn F1 periode,gedaan met de koele fin,alléén het weer was niet aangenaam zaterdag.
De warmup zondagmorgen stonden we in de paddock bovenaan aan de pitsuitgang,toen ging Spengler rechtdoor vol de plastieken afsluitingsbakken in,gelukkig stonden er daar geen marchals dicht bij,ma wel dicht genoeg om het te voelen aan hun tikker! Zalige race gezien,Hakkinen heeft het DTM rijden al serieus onder de knie,we zaten op silver 1 aan eau rouge,Schneider er af zien vliegen,met twee eau rouge ingaan,kan mislopen natuurlijk,gelukkig is hij ongedeerd.Kortom,had het voor geen geld willen missen!
|
||||
|
||||
nog iets wat me stoorde:
waar was de uitloopronde? Fanvriendelijk die DTM? je kon niet eens applauiseren voor de rijders die de race uitreden. Ja in Spa duurt dat lang maar geef dan eventjes een reclameblok ofzo?
|
||||
|
||||
Ik denk dat er geen uitloopronde was door de Mercedes van Schneider die nog op de Raidillon stond...
|
|
||||
|
||||
amai, wat een reacties
ik vond het bangelijk om dtm op francorchamps te zien rijden (al was het voor de TV) ik snap niet goed wat het allemaal met de baancommissarissen is, de organisaties weten goed genoeg dat ze deze human resources moeten soigneren, maar dat blijkt hier niet echt. Soit, ik hoop de DTM volgend jaar dit mooie kampioenschap terug te zien, ze zullen wel leren uit hun fouten zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb in Spa nog nooit een overwinningsronde geweten eigenlijk, ook niet met de F1 bv. Ik vind het ook een jammere zaak, is anders altijd sfeer zo'n uitloopronde.
|
|||
|
|||
Toen Frentzen er is afgegaan is hij niet aangetikt. En als dat al zo was was het zeker niet met opzet. Omdat ze schouder tegen schouder uit de bocht kwamen is Frentzen gewoon in het grind beland. Spijtig voor hem maar zo'n gevechten maken de race juist mooi, alleen had hij niet in het grind mogen belanden.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|