![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik had het over de vaste Belcarpiloten.
![]() Ik heb opgevangen dat het budget van Speedworx (waar Greensall by reed) al op zou zyn? ![]() |
|
||||
|
||||
Nog een team dat er "waarschijnlijk" niet gaat by zyn en dat is Meijers Motorsport. Ronald Tieman is gisteren tydens de internationale trainingsdag afgegaan op het rechte stuk richting Sterrenwachtbocht. De wagen knalde links in de vangrails. Voor zover ik heb kunnen zien bleek de schade enigzins nogal mee te vallen. Radiator is zowiezo geraakt. Maar wie weet wat nog allemaal? Komt hiermee de deelname van Meijers-Tieman in het gedrang?
|
|
|||
|
|||
Meijers-Tieman reed de SpaEuroRace ook al niet dus... Ik weet ook niet zeker van als de wagen niet beschadigd zou zijn dat ze meerijden op Brands-Hatch, bij deze mannen is het ook weer een kwestie van budget... De snelle auto hebben ze al, nu nog snelle piloten... Want met snelle piloten rijden ze ook mee vooraan in de Klasse Tourisme, dat heeft Cor Euser vorig jaar al bewezen toen hij meereed op deze wagen in een aantal wedstrijden...
|
|
|||
|
|||
als meijers motorsport niet komt en de mini heel misschien niet en cox&moore al niet rijd TB dus ook voor halve punten ??
![]() |
|
||||
|
||||
als te weinig TB's zijn dan worden die opgenomen in TA en nemen ze hun daar behaalde punten weer mee naar TB
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Grote vriend Iceman, zou jij mij willen vertellen of de Mini nog uberhaupt opnieuw wordt opgebouwd? En of we deze dit jaar nog in actie zullen zien? Gisteren zoue r een besluit vallen staat op verschillende sites vermeld ik heb alleen nergens iets kunnen vinden over het besluit...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Alleen de wagen op de foto ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
First Motorsport aanwezig met 2 porsches..
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Die van Jamers/Cracco.
|
|
|||
|
|||
ja die blijft thuis.. te weinig tijd om hem terug op te knappen..
Last edited by RaTje.be; 20-06-2005 at 22:23. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|