![]() |
|
|
||||
|
||||
Dus wie voorop rijd, mag zelf zijn lijn kiezen, zelfs al heeft dat tot gevolg dat iemand anders bij jou binnenrijd. Kijk naar de positie van Doornbos linkerachterwiel en dat van Villeneuve's linkervoorwiel. Daaraan is duidelijk te zien dat Doornbos naar rechts uitwijkt, om zo goed mogelijk de bocht aan te snijden:
Quote:
|
||||
|
||||
Doornbos wijkt uit naar de rijlijn, om de bocht goed aan te snijden. maar het "gat" dat er was, was zeker niet groot genoeg voor Villeneuve om erin te duiken. Villeneuve had dus afstand moeten houden, volgens mij.
maar ja, de replay toonde niks, en op de foto'kes zie je ook niet veel voorgeschiedenis, ze raken elkaar al bijna op foto 1...
|
||||
|
||||
echt wel duidelijke beelden nodig in dit geval. Ik ga wel akkoord met Frank 490 dat hier niet echt iets 'agressiefs' merkbaar is aan Doornbos positie op de baan bij de bovenstaande screenshots. Het lijkt me eerder dat Villeneuve nogal opportunistisch voorbij wil raken omdat hij zenuwachtig wordt van de Minardi, en daarom waarschijnlijk in de achterkant van de Minardi knalt. Een brake-test van Doornbos lijkt me idd ook nogal onnodig.
Vreemd incident, toch.
|
||||
|
||||
Voor sommigen hier goed nieuws, voor de anderen wellicht een teleurstelling:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Dat er geen marge meer is op de verkoop betwijfel ik ten sterkste. Maar de dollarkoers heeft hun marge wel voor een groot stuk opgegeten.
En als ze dan toch vanalles verkopen om maar cash te hebben, waarom veilen ze dan zoveel van hun F1bolides voor t goede doel? ![]() |
|
|||
|
|||
Zoals reeds gezegd. Villeneuve staat op de punt Doornbos voorbij te steken. Doornbos gooit tijdens het remmen zijn wagen voor die van Villeneuve, die hierdoor achteraan inrijdt op Doornbos.
Ik heb de indruk dat de meeste mensen Villeneuve het voordeel van de twijfel geven. Enkel Frank 490 blijft (om een mij totaal onduidelijke reden) hardnekkig Doornbos verdedigen. Eigenlijk is het allemaal toch niet zo belangrijk: een achterhoede duel en geen van beiden was dit weekend in staat om in de punten te eindigen. |
|
|||
|
|||
De opgave van Raikonnen is blijkbaar het resultaat van een menselijk fout (montage fout). Leuk.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou, kennelijk verschillen we van mening. Dat heb je wel eens. Laten we het er maar houden dat het een race incident was. Ik denk nog steeds dat dit incident meer aan Villeneuve te wijten was dan aan Doornbos. Neemt niet weg dat ze het waarschijnlijk beiden hadden kunnen vermijden en wie dan in welke mate verantwoording draagt is inderdaad niet heel vreselijk belangrijk. Er werd niet echt een wereldkampioenschap mee beslist. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
vind ik hier altijd wel leuke literatuur. Pro's en con's tot op het moment dat de échte veroorzaker ergens excuses formuleert... Zit dat altijd met een glimlachje te lezen dat soort dingen.
![]() |
|
||||
|
||||
Is Doornbos wel de echte veroorzaker? Hij gaat meteen na de race naar Villeneuve om te zeggen dat het wss zijn fout was omdat hij een nieuweling is. Wil hij zo al respect krijgen van iedereen of gaat hij elke keer zijn excuses aanbieden als hij en iemand anders van de baan gaan in een gevecht?
|
|
|||
|
|||
Doornbos:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stroop de mouwen vast op. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Toch mooi zo'n discussies ![]()
|
||||
|
||||
de schenen Huudo, de schenen...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|