![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Originally Posted by racinco2004 Wie kan er mij verzekeren dat ik een mooi verzorgd verslag krijg van wat die zondag gezegd zal worden? Amaai, grote mijnheer. Alles low budget, niet voor het geld en 2 regels verder een mooi verzorgd verslagje wensen toegestuurd te krijgen Wat we gaan bespreken zal hier te lezen staan. We gaan wat brainstormen hé, geen beslissingen nemen. Het is geen raad van bestuur hé die we samen roepen Nee sorry veu de omschrijving he. Vindt het goed dat alles hierop komt te staan. Met vriendelijk groeten, Racinco2004 |
|
||||
|
||||
ik zie deze post met vreugde tegemoet. Ben er helig van overtuigd, dat zo'n competitie levensvatbaar is, met de juiste veiligheid en mentaliteit op de baan.
gr. Joep Last edited by BE Drift Series; 27-02-2006 at 21:40. |
|
|||
|
|||
Ik probeer er te zijn , maar kan in dat verband niks garanderen wegens huidige situatie die andere prioriteiten vereist.
Ik zal in elk geval wel aandachtig de evolutie hier op de paddock volgen. Is het een idee de kerels van Bravo eens de pieren uit hun neus te trekken? A la limite zitten die toch ook wat tussen twee stoelen ... ![]() Ik probeer wel naar Transporama te komen , maar tot nu toe is dat dus nog niet gelukt en in de Wheels kom ik wellicht wel één van de volgende weken ... hopelijk. |
|
|||
|
|||
"krijg je geen verzekering voor de organisatie, zal het moeilijk worden om een circuit af te huren, enz"
Geen nood, Camso heeft zelf een verzekering, volledig in orde met de Belgische Wetgeving, voor alle activiteiten gedurende het jaar (incentives, clubraces etc.) Een deel van de jaarpremie wordt doorberekend ²aan de organiserende club. |
|
|||
|
|||
"Je herinnert je misschien de CAMSO organisaties van de speedway. Dan gaat zelfs zo ver dat piloten met een licentie bij één van de erkende bonden riskeren om hun licentie geschorst te zien bij deelname aan "illegale" wedstrijden..."
De Camso organisaties hebben nog steeds plaats in Warneton en we hebben reeds verschillende licentiehouders gehad, welke aan één of meerdere wedstrijden van ons hebben deelgenomen en dit zonder enig probleem. Licentie schorsen lijkt mij trouwens totaal in strijd met de Europese Wetgeving. De tijden zijn veranderd en wat tien jaar geleden nog kon is nu niet meer het geval. De Europese Voetbalbond dacht ook dat ze almachtig waren tot het fameuze arrest er is gekomen. Ik kan trouwens zo een dertigtal namen noemen van Engelse licentiehouders, welke zeer regelmatig deelnemen aan short oval races (niet "officiëel" hmm wat een woord) en nog nooit problemen gehad hebben. Wel heb ik gehoord dat er jaren terug iemand zijn licentie afgenomen werd, maar een briefje van een advocaat volstond om hem direct terug te krijgen. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() De mijne hebben ze toen afgenomen, 8 uur later had ik ze terug. Verzekering inderdaad geen probleem, licenties ook niet. |
|
|||
|
|||
Er is al behoorlijk wat werk verzet.
Alvast bedankt voor de positieve reacties, via het forum en via directe mail. Ik heb een flauw vermoeden dat de deelnemers voor zondag aangenaam verast zullen zijn. ![]() Lemans |
|
||||
|
||||
Hey mannen.
Ik kan er niet bijzijn zondag. Heb al andere verplichtingen. Hou me op de hoogte. |
|
||||
|
||||
Zoals ik zaterdag reeds wist te zeggen ... ik had er heel graag bijgeweest, maar zondag is sowieso (op deze moment) niet mogelijk.
Ik kijk in ieder geval uit naar de eerste resultaten ! |
|
|||
|
|||
Agendapunten die we gaan bespreken:
1. Werken vanuit reeds bestaande vzw
2. Samenstelling van bestuur (3 personen) - aanmelden helpende handen 3. Kennisgeving + verspreiden info ( relatie piloten) 4. Naar voorbrengen van voorstel aangaande kampioenschap (eigen inbreng en suggesties welkom) 5. Toegelaten wagens 6. Reglementen (zeer klein hoofdstukje) 7. Technische keuring (1 x per jaar - puur op gebied van veiligheid) 8. Vrije kennismakeningdagen 9. Startdatum? 10. Varia 11. Vastleggen datum 2de vergadering werkgroep Start van de info vergadering 5 maart om 14.00 stipt - einde 17.00 |
|
||||
|
||||
Ik had reeds een uitgewerkt voorstel klaarliggen, wat ik wou voorstellen in de loop van april. We kunnen dat zondag dan eens bekijken.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik had gedacht om eerst eens te luisteren naar de mensen die aanwezig gaan zijn op zondag. Al dat organiseren wordt maar eerst belangrijk als er een aantal mensen geloven in het concept van het racen zelf.
Dit concept ( een technische aangelegenheid ) zal worden samengesteld aan de hand van ideeen die zondag zullen worden voorgesteld. Ik hoop dat iedereen in eerste instantie over dit onderwerp nadenkt. De originaliteit/ginialiteit-waarde van het concept zal bepalend zijn voor de toekomst. En , zoals ik al zei: het organiseren komt later en zal in dienst staan van het concept. Niet andersom, of we gaan zoals vele anderen ook de verkeerde richting uit. |
|
|||
|
|||
Puntje 4 zal dan ook ht belangrijkste zijn hé.
|
|
||||
|
||||
Kort verslag.
Een kleine 20 man waren aanwezig om te brainstormen over racen voor een kleine of vriendelijke beurs ![]() AJ bleek reeds langer met dit idee rond te lopen en had al een opzetje hoe zo'n clubrace dag er mogelijk uit kon zien. Het motto is: iedereen is welkom. De eerste vereiste is natuurlijk om een groep mensen te vinden die willen racen voor het plezier. Niet voor een klassement of kampioenschap. Daarnaast moet die groep groot genoeg zijn om de samen de kosten te delen voor het huren van een circuit zodat het betaalbaar blijft voor iedereen. Zodra er een groep deelnemers is kan men gaan nadenken over een mogelijke klasse-indeling. We kunnen wel veel bedenken, maar als er geen belangstelling voor is heeft het weinig nut om daar een klasse voor te bedenken. Op dat gebied kwamen een paar leuke opties naar voren, welke het gaat worden is nog niet besloten. - Klasse op basis van straatbanden of slicks - Klasse op basis van PK's / Cilinderinhoud - Klasse op basis van verbruik - Klasse op basis van rondetijden Het kan alle kanten op, de insteek is en blijft dat iedereen voor zijn plezier komt koersen. Veligheid? Ja, maar dan wel vriendelijk en aardig voor iedereen. Mooi voorbeeld was het verhaal van een van de aanwezigen (naam kwijt ![]() Een helm, kleding, rolkooi, stoel en gordels? Ja, dat moet er zeker in maar het hoeft niet volgens de FIA richtlijn die heet "Dank u voor de omzet" ![]() Is dit een idee een bedreiging voor Vas, Asaf of Sprinterscup? Zeer zeker niet, we willen scheuren voor ons plezier zonder alle officiële poespas. Gewoon back to basic zoals de autosport ooit is onstaan. De plannen van AJ zijn op dat gebied hoopvol te noemen. Zodra hij zijn idee het sein "Go" geeft zullen we dat vanzelf vernemen. Mocht het idee van AJ levensvatbaar blijken te zijn, pas dan kan verder gekeken worden naar aparte klassen. Eerst leren lopen voordat we gaan scheuren is het devies ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|