De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 06-05-2006, 19:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by AVD
historics nu BHS
Bij wie van de Bravo moet ik melden om een klacht te deponeren ?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-05-2006, 12:25
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Kan je nagaan wat er op provinciaal vlak alles mis zit in dit landje.
Normaal horen rijders te weten wat de vlaggen betekenen, dit na instrukties van de Vas of andere "verenigingen".
Soms denk ik dat de hogere heren niet meer willen dat er fatsoenlijk opgeleerde rijders zijn.

Maar ja, wie ben ik?
Reply With Quote
Old 07-05-2006, 20:24
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie

Vraagje: en hoe wordt er omgegaan met overtreding van die gestrekte gele vlag? Staat daar een sanctie op? Is de gestrekte gele vlag dan ook opgenomen in de permanente regels in België of wordt deze vlag genoemd in het "bijzonder reglement"? Overigens ben ik een groot voorstander van voorsignalisatie, maar dan wel met ondersteuning vanuit het reglement. Bij FIA evenementen kan je het trouwens vergeten dat er een rijder bestraft zal worden voor overtreding van de gestrekte gele vlag, omdat het ding niet (meer) bestaat in de FIA-regels.
Old 07-05-2006, 20:49
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

nochtans, Alonso is voor zijn crash in Brazilie een paar jaar geleden bestraft geweest. en naar mijn weten is F1 nog net een FIA-evenement
Old 07-05-2006, 21:09
Frank 490's Avatar
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by marcel
nochtans, Alonso is voor zijn crash in Brazilie een paar jaar geleden bestraft geweest. en naar mijn weten is F1 nog net een FIA-evenement
Dat ging om gezwaaide gele vlaggen. We praten hier over een gestrekte gele vlag.
Old 07-05-2006, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Frank 490
Vraagje: en hoe wordt er omgegaan met overtreding van die gestrekte gele vlag? Staat daar een sanctie op?
Nee, geen sancties maar allang blij dat ze op dat punt tegen de FIA-regels ingaan
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 07-05-2006, 23:32
Frank 490's Avatar
De Paddock Rookie

OK, dan snap ik de werking. Lijkt een goede oplossing.
Old 02-10-2006, 22:26
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Ik wil hier op reageren. Iedereen steekt de schuld op Alvare Parente. Ik heb met hem gesproken om zyn versie te horen van myn ongeval samen met myn collega. Hy vertelde my dat hy de gele vlag wel degelyk had gezien, remde veel vroeger als normaal maar blokkeerde daardoor zen banden. Wagen brak uit & er was geen houden meer aan. Parente heeft zich wel 100 x geëxcuseerd. Hy was er helemaal onderste boven van. We hebben een mooi aandenken gekregen omdat alles goe af is gelopen.
Tijdens de Truck GP heb ik eindelyk de beelden kunnen bekyken & ik moet myn mening herzien. De heer Parente remde niet op tyd, schoof onder "DUBBEL" geel van de baan. Zware fout naar myn inziens. Maar ja, wie ben ik?
Old 03-10-2006, 08:45
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Tijdens de Truck GP heb ik eindelyk de beelden kunnen bekyken & ik moet myn mening herzien. De heer Parente remde niet op tyd, schoof onder "DUBBEL" geel van de baan. Zware fout naar myn inziens. Maar ja, wie ben ik?
Het omvergereden pipotje

Gelukkig niets ergs aan dehand é

Maarja, onkruid vergaat niet

Mvg...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules