![]() |
|
|
|||
|
|||
De fout bij de organisatie lag dan voor de duidelijkheid niet bij de BE Drift Series. De organisatie daar hield zich gewoon niet aan hun woord en daarom liep op vrijdag en op zaterdag alles wel wat mis.
Op zondag kregen we de toestemming om ons driftgebeuren zelf te regelen, en weet je wat, geen problemen gehad. Foto's volgen later! Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
De "Stewards" (Orange ducks) leefden in een eigen wereldje ![]() Prettig kennis maken trouwens Thomas ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ma had er toch beter ook zaterdag geweest! dan had ik die bochten beter kunnen inschatten want na 2keer door gaan gingen we over naar de punten dus wilde ik alles geven,en ja dan ga je wel in de fout ![]() ma goed twas plezant ![]() Last edited by joeri M3; 26-06-2006 at 16:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Naar 't schijnt was het zaterdag nie vet, het parcour werd te vroeg gesloten ![]() |
|
|||
|
|||
Op zaterdag werd het parcour niet te vlug gesloten maar is het 3 uur te laat open gegaan.
De vangrail heeft op zaterdag goed zijn werk gedaan. Maar liefst 7 wagens hebben op zaterdag de vangrail gekust en voor 2 ervan was het weekend over. Over zondag heb ik niet meer dan goeds te vertellen. We hebben ze daar een poepje laten ruiken en de beste heeft gewonnen. Was zeer spannend in de finale! Mvg... |
|
||||
|
||||
nieks geraakt!
ma toch goe door één geschut,bleef maar tollen lol |
|
||||
|
||||
Laat één ding duidelijk zijn :
De Yoeri is een ongelooflijk talent ! Wat een snelheid , drifthoek , lef ! Spin vermijden is top 8 ! ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
thanks yo!!!
ma, jij bent wel een stukje beter! ![]() ![]() en wete,ik ben al gelukkig als één van mijn vrienden de top 16haalde... dus, jo dikke proficat! Last edited by joeri M3; 27-06-2006 at 21:58. |
|
||||
|
||||
Ik ben fier op alle Mdriftpower boys die zondag aanwezig waren.
![]() Ik pas spijtig genoeg niet in dit plaatje... zal wat meer moeten meerijden me de joeri. Zeker niet met de jo want anders lig ik weer 2 weken wakker van zijne gijlen bak ! ![]() @Neok: leuk om u daar te zien. tikje valt wel mee, chassis is een beetje scheef, maar kon slechter. als het op het wiel was geweest... ![]() de auto was iets te ver en ik ging liever voor het zekere dan voor het onzekere (met die muren zo dichtbij...). niet gedacht dat die fin voor de binnenkant ging ![]() |
|
||||
|
||||
foby!
em u al 1000keer gezegt nen andere wagen en jij rij top! maja hebt e30 kriebels ![]() ma denk da ik toch aan geen wedstrijden meer deel neem! kan beter mijn tijd geven aan betere mensen! em trouwens nie echt veel tijd om te oefenen vrij driften zou me beter afgaan, straks denken ze ier da ik medelijden zoek,tjeezes is zoals joep zij tegen me zondag:gij zij ne raren ze! lol Last edited by joeri M3; 28-06-2006 at 00:34. |
|
||||
|
||||
Foby,
Ik heb het niet zien gebeuren, ik was toen al druk in de weer om eruit te geraken... Wel jullie zien stilstaan! Maar niet goed wetende wat of hoe... Nog een herinnering: http://static.flickr.com/51/176611726_253eb16745_o.jpg http://static.flickr.com/64/176611728_c3a404b0e6_o.jpg |
|
||||
|
||||
@Neok: ferme foto's ! t'was wel een miserie om eraf te geraken ze. amaai !
@joeri: ik zou ook graag hebben dat er wat meer driftdagen zijn. geen wedstrijd, maar konstant driften op circuit. niet wachten tot je mag vertrekken, gewoon toerkes doen. de max ! |
|
||||
|
||||
Kan je Croix niet "goedkoop" afhuren?
Als je met een 15 tal wagens bent is dat toch te doen of vergis ik me... |
|
||||
|
||||
neok!!!!
ga jij dit organiseren? anders mag je mij in je lijst zetten ![]() ![]() ken ik je van ergens ? of vergis ik me totaal! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|