![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik heb het onlangs nog tegen vrienden gezegd he.
De FIA en Ferrari spelen onder 1 hoedje maar ze verklaarde me gek. Alonso die Massa hinderd laat me niet lachen . Dikke flauwe kul. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik mij volledig mee aan, hinderen, mijn kl.... ![]() verkochte boel noem ik dat. ![]() Die stomme pruis moet kampioen worden, begint een beetje op te vallen. |
|
||||
|
||||
Ahja, wat is nu beter voor Bernie en de FIA dan hun "grootste kampioen ooit" met een titel op pensioen te zien gaan...
![]() En dan is er nog altijd volk dat niet wil inzien dat het in de F1 al lang niet meer om de sport gaat. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Moet Alonso eigenlijk niet gestraft worden omdat hij gisteren Massa gehinderd en verblind heeft? Lijkt me even redelijk dan de straf van zaterdag...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wie weet gaan ze nog de doodstraf invoeren
![]() |
|
|||
|
|||
Die straf voor Alonso van zaterdag is echt belachelijk.
|
|
||||
|
||||
nja of hij nu van de 5de of 10de plaats had gesart.. 10 ronden voor het einde zou er toch een renault motor kaboem hebbe gezegt.. en daar kan je niet onderuit komen .
|
|
||||
|
||||
tja, hij heeft harder moeten pushen he, toch ook niet te onderschatten. gezien het feit dat de Renault dit jaar nauwelijks is uitgevallen (tenzij bij Fisico die deze keer eens het thuisvoordeel had), is het toch uitzonderlijk te noemen dat hij net nu een rookpluim ontwikkelt...
ik stel me vragen bij de mensen die verantwoordelijk zijn voor die P10 van Alonso. Was hun beslissing wel doordacht genoeg ? Het klinkt toch enorm sappig om de regerend wereldkampioen in het land van zijn grootste concurrent een betwijfelbare straf op te leggen. Nevertheless, ze waren evengoed consequent met het Schumachergevalletje in Monaco. Zijn dat dezelfde mensen dan ? Of moeten we echt gaan geloven in een poppenkast die vanop voorhand vastlag ? Misschien was er wel geknoeid aan de motor van Fernando ? Conspiracy Theory !
|
||||
|
||||
Lauda was het ook niet eens met de stewards:
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Stewards of the meeting? Die zijn per direkt opgedoekt:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Reactie van Lauda is super!!
![]() Of Alonso's Renault ook zou geploft hebben als hij van de 5de plaats had moeten vertrekken weet ik nog zo niet. Ik kan me voorstellen dat hij in deze situatie zijn motor niet bepaald kon sparen... ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|