![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vooral het laten passeren van Alonso op een paar ronden van het einde zonder de positie te proberen verdedigen kan in mijn ogen NIET. Wat lezen we dan in het Pers Communiqué van Renault Quote:
![]() Wat lezen we dan op autosport.com "Ferrari 'learning' from Renault tactics" Quote:
|
||||
|
||||
Godver,
Ferrari was hier altijd het grote voorbeeld van ![]() Typisch... Ik denk niet dat fisichella jerez '97 achterna ging hoor. Eerder om de auto terug op de lijn te brengen. En als je ziet dat die bocht lang door draait zou me ook niet verbazen dat hij schumacher niet kon zien komen. En het snelheidsverschil was groot. Alonso had 1 voorband welke bijna slick was. Hierdoor liet hij zijn voortse banden vervangen. Ja,wat doe je als je banden versleten zijn? |
|
||||
|
||||
ik vind trouwens ook wel dat BMW de laatste tijd goed is !
als je zag hoe kubica en heidfeld vandaag reden ! wel jammer dat de gok van kubica alleen maar enkele uitstapjes als resultaat had.. en dat heidfeld zijn 4de plaats nog verliest door sato ! de bmw's doen het in hun eerste jaar trouwens beter dan de toyota, ze staan 5 punten voor in het constructeurs kampioenschap. en ze hebben ook al een podium meer gescoord dan toyota ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het incident Fisichella - Schumacher leek me niet té gevaarlijk, Fisichella had geen grip, zag Schumacher aankomen en besloot in een splitseconde om nog even te zien of hij hem toch nog voor kon blijven, maar had snel genoeg door dat het nutteloos was. Het had idd verkeerd Jerezachtig kunnen aflopen, maar gelukkig had GC gezond verstand genoeg. Ik ben wel akkoord met Vermersch: Fisico heeft duidelijk zijn beste tijd gehad, hij is vooral dit seizoen fameus in mijn achting gedaald, kwam nog niet aan de tippen van alonso...jammer, want hier had veel meer ingezeten.
|
||||
|
||||
Het moment dat Fisichella op de baan kwam met slicks en voorbijgereden werd door Schumacher is best te begrijpen , iedereen die met slicks de baan opkwam ging in bocht 1 in de fout .
Iemand iets gehoord hoe het afliep met de man die door kubica werd aangereden in de pits ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik heb hier altijd gezegd dat team-orders wat mij betreft mogen in de Formule 1 ... mede omdat ze niet te controleren zijn (bewijs is vandaag geleverd door Renault.) Wat er wel moet zijn is een consequente opvolging van de regels ... Als het manoeuver van Ferrari in Zeltweg 2002 erover was ... dan moet je dit ook bestraffen. Anders geef je de zwakte van je eigen reglement toe. Als er vandaag geen straf komt mag je er donder op zeggen dat Ferrari zich volgende week dezelfde truuken zal bedienen als de kans zich aandient. Kom dan ook niet janken he ...
|
||||
|
||||
* Edit *
Last edited by Dries DS; 02-10-2006 at 13:57. |
|
||||
|
||||
nog een leuke uitspraak ivm de team-orders waar Pat Symonds impliciet toegeeft dat er team-orders zijn bij Renault.
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Bas leinders is een revolutionair:
Quote:
|
||||
|
||||
Of hoe de Belgen de grootste hooligans ter wereld zijn...
![]() |
|
||||
|
||||
Stond gisteren ook een artikel over in Gazet van Antwerpen.
Werd in de perszaal als een held ontvangen. Stond zelfs in een lokaal engelstalig krantje. |
|
||||
|
||||
Alonso voelt zich in de steek gelaten door renault
Quote:
![]() en dan nog ontevreden zijn over Fisichella... naar mjn weten heeft hij lange tijd shumacher op kunnen houden toen ze net achter Alonso zaten.. en toen Schumi op kop reed, was Alonso meteen voorbij Fisichella... |
|
|||
|
|||
Inderdaad en Fisichella voert gewillig zijn teamorders uit door "zijn motor te sparen".
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|