|
|
||||
|
||||
Op 9 september 2007 zal de champcar te gast zijn in Zolder.
Dit bericht kreeg ik vandaag toegestuurt van een collega van mij die ook werkzaam bij het interventie-team is tijdens de races te Zolder.
|
||||
|
||||
Is weekend vóór de F1 in spa
|
|
||||
|
||||
staat nu als bevestigd op pitstop.tv
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoeveel de tickets ongeveer zullen kosten? Vallen die mee of zijn dit F1-prijzen?
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk wel grappig: Renault Sport wil niet meer op Zolder komen racen met hun WSR 3.5's omdat het circuit "niet geschikt zou zijn voor dergelijke krachtige bolides".
Terwijl het circuit een paar weken na deze mededeling wel zonder problemen gekeurd raakt voor de Champcars..... Begrijpe wie kan.
|
||||
|
||||
Quote:
Volle bak zal t zeker zijn! Petje af voor de mensen die de dubbel FIA GT/CCWS mogelijk maken. Ik teken alvast paraat - laat die ticketverkoop maar starten!
|
||||
|
||||
ik begrijp niet hoe champcars kunnen racen op zolder, zijn die bolides niet een stuk groter dan F1 wagens???
|
||||
|
||||
als ze niet teveel gaan vragen voor inkom ben ik zeker van de partij !
zo iets mag je niet missen ! net zoals de fia gt... het gaat vooruit met circuit zolder na de verbouwingen.. ook met het samensmelten van belcar en btcs in 2007 in het zelfde weekend denk ik dat we een mooi jaar voor ons hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar de coureurs zijn geen mietjes die alleen voorbij gaan via pitstops
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, de werkelijke oorzaak is te vinden bij de zeer twijfelachtige rol die een Waals herschap speelt in deze zaak. Vergelijk de kalenders van de LMS en WSbR 3.5 eens Kijk ook eens wat dit heerschap heeft geflikt in 2005 / 2006. Omdat ik het niet 100% kan aantonen noem ik nog geen naam. Mag duidelijk zijn wie ik bedoel.....iets met Franse brieven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die is naar mijn mening toch smaller... (alhoewel dit eigenlijk terzijde is)
|
||||
|
||||
Bepaalde dingen kan je niet altijd zwart op wit hard maken. Maar een naam mag je gerust noemen. Uiteraard trekt mijnheer Delettre, om persoonlijke redenen, voluit de kaart Francorchamps. Dat hij Zolder, met hulp van de vrienden uit Brussel (les Messieurs du RACB), daarbij een hak moet zetten, neemt hij er wellicht graag bij.
|
|
||||
|
||||
Als het goed is, moet het ook gezegd worden!
Ik heb op dit forum de laatste tijd al heel wat kritiek geuit op Circuit Zolder, en dan hoofdzakelijk met betrekking op de stommiteiten die ze uitsteken wat betreft de Belcar. Maar als je op een paar weken tijd zowel de FIA-GT als de Champcars op je agenda kan plaatsen...., wel, dan ben ik sprakeloos... Zoiets verdient alleen maar bewondering en een dikke proficiat! |
|
|||
|
|||
Zou even wachten op de officiele aankondiging...
Robin Miller, normaalgesproken goed ingelicht, heeft z'n vraagtekens bij Zolder geplaatst. Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Waren we even blij met een dode mus. Dedju...
Rate This Thread | |
|
|