|
|
||||
|
||||
Ge moet stoppen met zo dikwijls te posten, Guy.
Seffes zitten we zonder superlatieven. Perfect, jong, perfect!
|
||||
|
||||
Quote:
Zonder woorden.
|
||||
|
||||
Oei, dan zal ik deze foto's maar niet posten zeker?
Last edited by Sennake; 21-03-2012 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Zit dat spatbord zo in de doos?
|
|
||||
|
||||
Ja, dat is zelfs een echt metalen spatbord.
|
|
||||
|
||||
Sjiek Guy, moest je niet weten dat het hier over modelbouw gaat dan zou je denken dat het echte onderdelen zijn.
Prachtig!!! Ik heb ook nog een vraagje: kan je die bare metalfolie ook in bochten plooien? Bvb voor rond de ramen? Die Ferrari Dino van mij moest raamkozijnen hebben in chrome maar omdat ik daar geen ervaring mee heb zijn ze in het zwart gespoten. Groeten, Johan |
|
||||
|
||||
Absoluut. Het materiaal is flinterdun en zelfklevend.
|
|
||||
|
||||
amai, sjieke dinges!
|
|
||||
|
||||
Awel, ik mag zeggen dat ik hem vandaag van dichtbij heb gezien, en ik ben nog steeds sprakeloos.
|
|||
|
|||
Weet je wat ik denk? Dat de Guy daar gewoon in zijn tuinkot stiekem zo'n echte volledig gerestaureerde CB750 aant uiteenvijzen is en hij ons stukje voor stukje toont om ons te doen geloven dat hij een schaalmodelleke aan't bouwen is!!!!
Milj$$$rde... dat ziet er echt uit!!! G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Jaja en wij maar denken amaai die mannen ken er wat van , en ons bedotten mee echte foto's
|
|
|||
|
|||
zeg zo een vraagskes tussendoor, ge zijt toch niet vergeten om er olie in te doen hé, kwestie van het wat echter te laten lijken
Het is eigenlijk niet te doen en er moet nog zoveel komen.......
|
||||
|
||||
Nu de Yamaha klaar is heb ik de draad weer opgepikt met de Honda.
Ik was gestopt bij de voorvork omdat het stuur (dat reeds verchroomd in de kit zat) nergens op trok : het chroom was zeer mooi, daar niet van, maar het onderdeel vertoonde een enorme braam die gewoon meeverchroomd was en dat kon echt niet. Dus werd het stuur in de javel gesmeten om te ontchromen, en werd externe hulp ingeroepen (Huudo voor de vrienden) om we wat te helpen bij het Alclad spuiten. Ik heb eerst een enamel laag blinkend zwart aangebracht, na droging flink opgepoetst met Tamiya Polish Compound, en daarna heeft Huudo met mijn airbrush en Alclad een perfecte demonstratie gegeven hoe dit fantastische product aangebracht wordt. Bedankt Huudo! Nadat het stuur klaar was heb ik ook de meters gemonteerd. De naalden zijn aparte onderdelen, en ze waren eigenlijk wat te dik, dus ik heb ze wat afgeslankt. Ook de lampjes die op de meters zitten werden toegevoegd omdat de kit ze gewoon meebedrukt had op de decals. Dus heb ik aluminium schijfjes uitgestanst met de punch 'n die set, ze op hun plaats gekleefd en geschilderd met Clear red, orange en blue. Ziet er heel wat beter uit vind ik. Hier al wat foto's van wat hierboven beschreven staat. Last edited by Sennake; 21-03-2012 at 22:01. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 15 (0 members and 15 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|