|
|
||||
|
||||
Dikke proficiat aan de winnaars, zeker verdiend
|
|
||||
|
||||
Allereerst wil ik Sennake nen dikke proficiat wensen met zijn vijfvoudige overwinning (een vat, een vat een vat....... ) , alsook de andere prijswinnaars en PLP-ers voor de nodige fun op deze uitstekend georganiseerde beurs.
Met dit model heb ik een onverhoopte 3de plaats behaald in de Categorie Racewagens: -1/24-Fujimi : Nissan Skyline KPGC-10
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 12-03-2007 at 23:35. |
|
||||
|
||||
Hallo Gasten;
Nogmaals proficiat aan al de winnaars en van onze kant ook nogmaals bedankt voor jullie deelname aan de beurs en je weet mannen jullie plekje voor volgend jaar is gereserveerd.Zal vanaf ik de datum weet van de volgende editie jullie op de hoogte houden,kwestie dat je alles op punt kan stellen O ja Huudo ook nogmaals bedankt voor het scribertje . Grts Vinnie. |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, ik heb je modellen bij mij thuis staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen we 08 & 09 maart 2008 alvast in onze agenda aanstippen?? Ge weet wat we afgesproken hebben ivm dat scribertje he! |
|
||||
|
||||
Mfahrer,
Ik heb hier een foto van een pitlane vanop de meeting maar ik weet niet of je hier mee geholpen bent. Tevens ook nog eens Sennake in actie. En de tafel van de paddock. |
|
|||
|
|||
Bedankt Snowybjorn!!! Dat is wat ik nodig had!
Ik had wel nog een opmerkingetje over de vele rallydiorama's op de beurs! De dio's waren stuk voor stuk héél mooi afgewerkt, de wagens zelf waren meestal prachtig gebouwd, de positie van de wagens klopt ook meestal met de stuk circuit waar ze op staan... maar bijna in geen enkele wagen zit een piloot! Vond ik toch raar... zo'n zin voor realiteit hebben en dan een piloot vergeten... of is dit bewust? Ik vroeg me dat gewoon af! Voorbeeldje is deze mooie corolla op zeer mooi een stukje besneeuwde weg... maar geen piloot achter het stuur en nog minder co-piloot! G. |
|
||||
|
||||
Die zijn die foto aan het nemen!
|
||||
|
||||
Iemand een idee waar je zulke diorama's kan kopen/bestellen. Bij domino hebben ze dat niet meer
|
|
||||
|
||||
Kopen? Zelf maken is natuurlijk ook een optie. Is altijd een modelbouwuitdaging.
|
|
||||
|
||||
Gelijk heb je MFahrer. Ik vind ook dat als je een dio plaatst, er op zijn minst een piloot en co in de wagen moet zitten...
Grtzzzz
|
||||
|
||||
Mfahrer,
ik heb hier nog een foto maar weet niet of je hier ook iets bent. greets |
|
||||
|
||||
Wie heeft eigenlijk die ferrari f1 op schaal 1/8 gemaakt ? Khad nog nooit van die school gehoord eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Ook van mijn kant proficiat aan Sennake met zijn 5 overwinningen! Ook de andere winnaars grote proficiat. Ikzelf had ook nooit op een prijs durven hopen, maar het is er dan toch van gekomen. De eerste prijs in het modelbouwen...eentje om bij te houden dus
Verder wil ik Nismo, Huudo en Guy nog eens bedanken dat ik met 'De Paddock' meemocht en een paar modellen heb kunnen zetten en ook hierdoor de prijs heb kunnen behalen. Volgende jaar zeker weer (als er plaats is) De 23ste ga ik ook zeker komen! Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
PS: zo ongewoon is schaal 1/8 niet hoor: alle Pocher kits zijn ook op die schaal. Last edited by Sennake; 14-03-2007 at 23:26. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|