|
|
||||
|
||||
In plaats van een wash met smoke zou ik er eentje in het ganse interieur doen met sterk verdunde enemal matt zwart, dat geeft een ook iets matter effect (als je dat wil bereiken natuurlijk).
Voor de rest ... nice detailling. Waarom zijn de kunstof pijpjes over bepaalde leidingen (zoals bvb aan de handrem)?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Immers, er moeten nog aardig wat extra onderdelen ingebouwd worden, waardoor alles sowieso nog zal verdonkeren een beetje. Bovendien loop je het risico dat alles er gewoon "te vuil" en dus onverzorgd gaat uitzien. Het laagje smoke op de voetsteun kan natuurlijk geen kwaad. Dus het enige wat ik nog zou doen is alle zwart geschilderde onderdelen, zoals daar zijn de versnellingspookmof, de diverse ECU-units enz. lichtjes drybrushen met wat lichtgrijs en daarna wit. Goed bezig Tim! |
|
||||
|
||||
Het duurt steeds even, maar nu dan toch weer een update van de subaru. Enkelen hebben de body al gezien op de laatste meeting. Inmiddels is deze zo goed als af. Alleen de ruitenwissers moeten nog geplaatst worden. en de antenne's vastgeplekt worden.
Het interieur begint ook al aardig op te schieten. Volgende stap wordt het plaatsen van de stoelen, daarna de rolkooi en het dashboard. verder in volgende posting..
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 30-12-2008 at 21:15. |
|
||||
|
||||
Vervolg van vorige posting...
De wielen zijn Gold leaf (X-12) gespoten en hebben vervolgens een laagje vernis gekregen. Tenslotte heb ik her en der met een klein penseel nog wat smoke (X-19) in de naden laten lopen. De ruitenwissers uit de PE-set van SMS zijn ook in elkaar gezet en gespoten. Al met al viel het me 100% mee om ze in mekaar te priegelen. En tenslotte het dashboard. De CF was een crime, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 30-12-2008 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er allemaal heeel netjes uit hoor! Erg mooie vorderingen en ook mooi in beeld gebracht.
|
|
||||
|
||||
Knap bezig, I agree...
En uwen CF is toch goed geslaagd in vergelijking met die van mij hoor !! Kun je even een close-up nemen van de leidingen in de wagen? Waar komen ze en waar gaan ze heen?? Thanks !!
|
||||
|
||||
Nieuwe foto's wordt lastig, heb inmiddels de stoelen en een gedeelte van de kooi al vastzitten. Maar op pagina 2 van deze thread staat nog een foto, kan je daar wat mee? Evt. heb ik nog 1 foto vanaf de andere kant genomen.
|
||||
|
||||
Ziek thuis zitten heeft zo z'n voordelen, daar ik nog wat heb kunnen doen aan de Subaru. Een paar dagen geleden heb ik de wielen al geplaatst. Ik kwam er toen achter dat hij achter toch nog iets te hoog stond. Met wat extra zaagwerk heb ik 'm nog een milimeter omlaag gekregen (geen foto's van helaas).
Verder vond ik de uitlaatpijp er te plastic uitzien (althans het uiteinde), dus heb ik er een stukje afgezaagd en dat vervangen door een metalen pijpje. Verder heb ik de binnenkant afgewerkt. Op de eerste foto zie je vanaf de achterschokbrekers een leiding lopen naar een drukcylinder, deze zijn gescratched. En nog een plaatje van voren: En nog even het dashboard: Vervolgens heb ik de body erop gezet, dat is inmiddels een krappe bedoeling geworden doordat ik de binnenkant van de wielkasten heb uitgebouwd zodat ze netjes aansluiten op de body. Wat moet er nog gedaan worden? Eigenlijk alleen de uitlaatpijp, de beschermplaten aan de onderzijde en de antennes op het dak. Behalve de antenne's zal hij dit weekend wel afgeraken denk ik zo. Normaal gesproken zal hij bij de volgende meeting te bekijken zijn.
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 30-12-2008 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Zeer nette wagen...ik heb al een paar keer deze gordeltjes gezien hier, waar koop je die eigenlijk?
J. |
|
||||
|
||||
Deze zijn "gepikt" van het "detail-up" setje van Tamiya voor de Peugeot 307. Maar kijk eens bij Domino.be of hiroboy.com, die hebben genoeg mogelijkheden.
|
||||
|
||||
Ik kijk al uit naar de foto's van het afgewerkte model en als je wil geef ik wel eens een opbouwende kritische "final verdict".
|
|
||||
|
||||
Laat maar komen hoor! Misschien bij de volgende meeting? Kan je 'm in het echt bekijken
|
||||
|
||||
Alles ziet zoals gewoonlijk heel netjes uit. Kan niet wachten om hem nog eens IRL te besnuffelen.
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit hoor!
Tom |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|