|
|
|||
|
|||
hallo
Wow schitterend uitgelegd sennake. gel;ukkig bestaan er nog mensen zoals jullie. on topic : je body ziet er verdraaid machtig uit hoor. het interieur ziet er netjes uit. keep up
|
||||
|
||||
Dank U Djoene.
ik heb beslist om de bladveren opnieuw te doen met de 'Sennake' methode ik heb ze gedemonteerd. daar was wel wat prutswerk aan omdat ze gelijmd waren , maar alé , het is dan nog redelijk goed verlopen. foto's volgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
De dry-fit foto ziet er ook al heel goed uit en ik ben blij dat ik u aan het schuren gezet heb voor wat de deuren betreft. Ook die zien er nu prima uit. Zoals Djoene zegt: Keep up (the good work) |
|
||||
|
||||
Ah, maar daar zijn we voor eh, en daar is de club ook voor...
|
|
|||
|
|||
zijn er misschien andere spaakwielen te koop voor deze auto's
|
|
||||
|
||||
geen flauw idee...
|
|
||||
|
||||
die zijn inderdaad loon naar werk hé ! Het was redelijk veel schuurwerk , maar ik ben blij dat ik doorgezet heb. vroeger had ik er al lang mij voeten aan geveegd. nu ik dit resultaat zie , ga ik in de toekomst niet meer zo vlug opgeven hoor...
|
|
||||
|
||||
In mijn lange zoektocht naar de perfecte spaakvelgen voor deze Ferrari's heb ik uiteindelijk de volgende wielen gevonden, die de beste zijn die er wereldwijd te verkrijgen zijn. Voor 21 euro (verzendingskosten inbegrepen) heb je 4 prachtige aluminium Borrani velgen met foto-ets spaken + 4 banden.
PS: ik heb geen aandelen in de verkoop, maar wat goed is mag ook wel vermeld worden vind ik. Hier kan je ze aanschaffen: http://www.mycarmodels.com/catalogo.asp?m=5&t=5 |
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens Guy (of iemand anders...) , voor een wash met X29 smoke , mag ik dan X29 smoke mengen met X20A thinner? of heb ik daar een ander product voor nodig? De bladveren zijn ondertussen in gun metal geschilderd en zoveel mogelijk de gietnaden verwijderd Op de rest van het kader trouwens ook. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verdunnen mag, maar hoe meer je verdunt, hoe geringer het effect zal zijn. Last edited by Sennake; 19-01-2008 at 10:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moest jij niet naar de meeting? heel erg bedankt hoor (nog maar eens) |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat was "live" vanop de meeting (waar we internetverbinding hebben)...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De 2de laklaag is uitgehard en ziet er goed uit . Ik heb met schuurpapier (2000) die paar stofdeeltjes lichtjes uitgeschuurd en met X-11 zilver wat afwerkingen gedaan. Met Tamiya polishing compound wat gekuisd en ontvet en voor de rest blijf ik er met mijn polleke's vanaf
De Foto's : Ik ben blij dat dit goed afgelopen is. tot de volgende |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|