|
|
||||
|
||||
Dat is iets wat je geleerd hebt op dat "andere" forum zeker? Ik stel voor dat je je eigen keuzes maakt, in plaats van hier een resem meningen te laten opsommen om dan toch te doen wat je het best lijkt...
|
|
||||
|
||||
Het is jouw model. Jij beslist.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ondertussen wel al een beslissing genomen na een nachtje erover te slapen. De zeteltjes liggen in de remolie. Ik weet nu dat ik het behoorlijk kan dat stofferen. Minpunt is dat ik enkel wit heb staan en als je dat gespoten zeteltjes dan (onorthodox) vastneemt dan zie je sporen. Dus ik heb er een lesje uit geleerd, zoals het moet... Thanks
|
||||
|
||||
Alcantara wordt ook wel op auto-interieurs gebruikt en is ook een dure stof. Net zoals leder dat is. Nu weet ik niet of de auto van Sterchele mat Alcantara bekleed was, maar het kan. Ook een leder/alcantara interieur bestaat wel dus je kan ipv stof nog altijd alcantara hebben en dan is je dilemma ook weg...
Tom |
|
||||
|
||||
Alcantara he... Nog nooit van gehoord, dus even opgesnord...
(bron: europeanspeed) (bron: pumabuild) Kijk, dit is geen slecht idee... De zeteltjes liggen nu wel in de olie, maar der verandert niets aan... Ik kan ze nog als reserve houden in alcantara-uitvoering voor in een servicewagen of zo Ik ga wel de zeteltjes uit de andere Porsche gebruiken. Die zal ik dus houden. Hij kostte slechts 20 euro verzending inbegrepen en we hebben net onze vakantiepremie gekregen Die Porsche zal waarschijnlijk een rallyversie worden en dan heb ik die zeteltjes ook niet meer nodig. Zie je Sennake dat ik echt wel een grote twijfelaar ben... En dus kunnen tips een beetje helpen. Maar het kwam wel wat belachelijk / grappig / wanhopig / dwaas / ... over, daar heb je gelijk in. (schrap wat niet past ) Voila, nu eerst naar de Colruyt, dan naar de rally van Wervik (servicezone), dan nascholing geven en ten slotte nog een KPtje van Wervik meepikken. Zal weer drukke dag worden...
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij krijg je dat er niet af met remolie. Giet wat Revell-airbrushcleaner in een potje en leg daar uw zeteltjes in en met een borsteltje poets je ze zo proper. Niet laten weken, maar dadelijk poetsen. Zo heb ik mijn zetel die de eerste keer mislukt was ook proper gekregen.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Das trouwens ook het product waarmee je secondenlijm kan verwijderen he?? Vanmiddag post ik nog een update. Gisteren veel gedaan aan het interieur. In feite kan ik de wagen vanavond "afleveren" maar ik had er toch nog graag enkele laagjes blanke lak op gezet. De Porsche blinkt nu ook wel, maar het is toch een extra beschermingslaag he... En een weekje wachten is niet erg natuurlijk. Haast en spoed is zelden goed. Mercikes Nismo voor die tip.
|
||||
|
||||
Gisteren op Discovery Channel naar 5ft Gear gekeken en er was een reportage van die Cayman S... Wat een machientje I know...
Ben benieuwd naar je update...
|
||||
|
||||
Klopt...
Voila, hierbij even de interieurfoto's. Voorlopig in dryfitversie want ik moet er nog gordels in stoppen. Op referentiepics zag ik... rode gordels erin. Leek fun, maar de body stond dan ook in het rood. Hier zal het dus maar mat zwart worden he... Overigens zat er een foutje in het PE-setje. Ik moest een nieuw gordelklikvastsysteemdoosje (ja hoe heet dat dan??) maken uit PE en dat aan de binnenzijde van het stoeltje lijmen. Op referentiepics zag ik evenwel dat hetgene van Fujimi wel correct was. Heb het dus maar zo gelaten ook en de bovenstukjes rood aangestipt. De Tamiya weatheringssetjes werden ook weer aangewend om het interieur wat levendiger te maken. Eerst vond ik daardoor de stoelen niet meer zo mooi, maar weer na controle van referentiepics bleek het kleur en zo wel te kloppen... Het chassis kreeg ter hoogte van zijn motor ook wat bewerking om diete en hoogte en zo te scheppen... Genoeg gepraat, hier de voorlopig laatste foto's. De body staat nu onder een plastieken doos omdat hij een wet coat van blanke lak kreeg. Die mag nu een volle week uitharden zodat ik volgende week tussen het verbeteren van de laatste proeven en het opstellen van de rapporten door even kan ontspannend bouwen... Owja, het netje moet nog matzwart gespoten worden. Het staat nu in de primer (niet op foto) Grtzzzz
|
||||
|
||||
Dat ziet er allemaal heel realistisch uit, proficiat.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vandaag plan ik de afwerking van deze wagen. Gisterenavond heb ik alvast de gordels geschilderd...
Nu speel ik met het plan om de nummerplaat aan te passen tot FCB-023 zoals me als tip gegeven werd. Ik zoek evenwel het correcte lettertype van de shirts van Club Brugge KV. Een mail naar hun shop bracht voorlopig nog niks op. Ook de zoektocht via WhatheFont gaf weinig oplossingen (Plastik-Italic was een mogelijkheid) Iemand een idee welk type het is? Thanksssss
|
||||
|
||||
De laatste loodjes he... Die wegen het zwaarst ook al bestaan die uit PE en weegt dat dus niet veel. De moeilijkheid daarentegen...
Eerst het interieur. Daar waren de gordels nog te kort. Eerst enkele gesneden uit het plastic van Hasegawa, in het mat zwart geschilderd en dan voorzien van de PE-delen. Probleem: waar hang je de bevestigingen aan? Oplossing: referentiepics... Uiteindelijk koos ik om zelf maar bevestigingen te maken... Ok en nu... Als ik die gordels daar stop dan zie je er niks meer van met de zetel ervoor. Dus dan maar lichtjes eroverheen hangen? Zoiets dus... Voila... Nu de andere kant doen, dan alles vastlijmen en dan kan het huwelijk plaats vinden tussen chassis en body...
|
||||
|
||||
Quote:
En dat voor een Anderlecht supporter...(ikke dus )
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ben blij dat je voor je kleuren uitkomt EN respect hebt voor de anderen. Dit is niet overal (langs beide zijden) het geval. Bij mij wel want weet je, ik heb een minivoetbalploeg overgenomen waar ik sinds de start drie jaar terug bij speel. De ploeg is ontstaan uit de supportersclub van BlauwZwart Gullegem Club 31. De meeste spelers hebben een blauwzwart hart maar er speelt ook een supporter van paarswit en zelfs eentje van de Cercle erbij... Zo hoort het dus... Allez, genoeg nu van mijn kant... Het huwelijk is ondertussen achter de rug. Nu volgen de clear parts en de PE-ruitenwissers... Alles op het gemakje dus terwijl kleine Robbe geregeld komt piepen...
Rate This Thread | |
|
|