|
|
||||
|
||||
@ Dominique :
"niet iets te voorzien dat het wiel kan blokkeren in die houder" : Heb je hier een voorbeeld van van een ander model. Dan kan ik me een idee vormen van hoe het er uit moet zien. De gietnaden op de banden heb ik verder weggeschuurd. Het behandelen van de velgen met smoke, tja daar moet je een beetje meer uitleg over geven want dat heb ik nog nooit gedaan. @ Thomaske : ik heb geen idee wat een scherpstelpunt is. Ben niet zo`n piccies nemer. Maar het lukt stilaan beter om deftige foto`s te nemen, ik heb nl de macro focus ontdekt.
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval, riemen zagen er bv zo uit in een Focus WRC: Met smoke ga je schaduwen leggen op onderdelen. Je laat een klein beetje Tamiya Smoke lopen in naden en dieper gelegen delen, dan creëer je een diepte-effect. Misschien een beetje tricky om het je zo uit te leggen, als je niet weet wat er wordt bedoeld. Ik zal eens rondkijken op het forum in de iets oudere threads wat er wordt vertelt, en je dan enkele links naar voorbeelden posten. Edit: hier vind je trouwens een goede uitleg over het creëren van schaduw in je model: http://www.depaddock.eu/forum/showth...schaduw&page=2 Misschien kan je ook eens op een meeting komen kijken? Dan organiseren we je een kleine demo.
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 27-12-2008 at 12:54. |
|
||||
|
||||
Hier ook niks. Maar de Focus die jij toont is een 2001, en die van Rossi was een nieuwere. Ik heb mijn referentiefoto's in een paar zip-files gestoken, misschien hebben die nog wat nut.
|
||||
|
||||
Quote:
Die kleine demo : Doe die de 16de maar.
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de info
|
||||
|
||||
Aha, onze nieuwe haalt al dadelijk een demo aan voor op onze meeting van 16 jan. Maar dat is pas volgend jaar
|
||||
|
||||
Dat zullen we doen. Maar dan vragen we wel een kleine tegenprestatie in de vorm van lidgeld voor 2009 (15 euro). Deal?
|
||||
|
||||
Quote:
Dus dat wordt de 16de weer een hilarische voorstellingsronde.
|
||||
|
||||
Quote:
Yep gisteren betaald en Sennake gemaild
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat klopt. Bedankt trouwens om onze club mee te steunen met je lidgeld. Zonder leden is er geen club...
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik Loeten nog voor.
|
||||
|
||||
En dan nog effe on topic. Ik heb vandaag de eerste fout gevonden in men kit. Bij het dryfitten van de voorbumper bleek er een probleempje te zijn
Dus maar een stukje styreenplaat op maat gesneden en erbij gelijmd Gisteren op aanraden van Nismo een doosje milliput meegebracht. Deze kon ik dus meteen uittesten.
|
||||
|
||||
Dat is geen probleem!!! Dat gat hoort er echt te zitten!!
Rate This Thread | |
|
|