![]() |
|
|
|||
|
|||
Correct of nie....
Geslaagd is het zéker wel. Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Als ik zo naar deze BMW kijk, dan hoor ik nog in mijn gedachten hoe zo ’n soortgelijken wagen op de rechte stuk van de oude Kyalami voorbijraast met Ronnie Peterson achter de stuur. Wat een zalige klank! Doc, echt mooi werk, ondanks de ietwat moderner velgen, maar dat staat niet verkeerd, hoor.
|
|
||||
|
||||
knappe built, heb eens op het web gezocht. Op HLJ staan er velgen die ze wel eens kunnen zijn. http://www.hlj.com/product/S27FP24110
Je moet maar eens kijken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja nu je het zegt, die buitenste rand moet er niet bij zijn. Je zou zo'n velgen moeten hebben als op de Ford Capri gr.5 of BMW 320i gr.5 van Tamiya.
|
|
||||
|
||||
De capri heb ik in huis. Deze passen ook niet, het verschil tussen de kleine voorvelg en de grote brede achtervelg is veel te groot voor op deze wagen. De velgen van de BMW 320i heb ik nog niet gezien. Ik weet dat er op 1 versie van de 917 van fujimi de juiste velgen zitten voor deze build. Maar om nu een volledige kit aan te schaffen alleen voor de velgen, tja daar heb ik ook geen zin in.
|
||||
|
||||
.. het gebeurt al eens dat ze voor een bepaalde koers toevallig met andere velgen rijden ... keep up the good work!
![]()
|
||||
|
||||
Of je gebruikt deze i.c.m. de aluminium gedraaide velgjes.
Dan maak je helmaal de blitz met deze Group 5 knaap. Ze zijn trouwens geschaald op 17" dus wel ff de goede velgjes erbij bestellen. ![]() Ze zijn te verkrijgen bij www.slotbox.de Hier hebben ze trouwens nog meer leuk spul voor ook de statische modelbouwer, net als ons dus. Maurits |
|
||||
|
||||
En dan komt deze ineens van onder het stof vandaan. Wat was ook alweer het probleem. Wel, de body van de BMW had ik afvernist met de superclear van Gunze. En die is beginnen werken op de decals. Deze dus aan de kant gezet omdat de zin weg was. Ik kwam de doos van de week tegen en heb hem weer eens uitgehaald. Ik had geen zin om de body volledig opnieuw te spuiten en te decasllen. Temeer omdat het om zo`n goedkope kit gaat. Dus eerst maar eens alles proberen bij te werken.
|
||||
|
||||
Daarna de body goed opgepolijst en schoongemaakt en nog een extra laagje vernis erover gespoten. Vandaag ben ik stilaan begonnen aan de afwerking van de body
Deze ga ik voor en na tussendoor afwerken.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|