|
|
||||
|
||||
De gefundeerde meningen van Werner en Huudo hebben de doorslag gegeven : ik heb het "point of no return" bereikt. De koelvinnen zijn eruit gezaagd.
Nadat ik de gaten mooi recht gevijld had, was het tijd om een beslissing te nemen i.v.m. de vinnen. Kader of geen kader, metaal of plasticard. Als goede Belg ga ik voor het compromis : geen kader maar wel plasticard. En ik bedank Huudo en Werner voor hun morele steun, want ik denk dat het resultaat toch nog beter is dan voorheen. Eén kant is al af, morgen de andere kant (is dus wel veel werk eh...) Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:20. |
|
||||
|
||||
hier heb ik maar 1 woord voor: perfect!
Het valt me ook pas op, hoe mooi de panelen extra uitgediept zijn. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er stukken beter uit. Knap werk Guy.
|
|
||||
|
||||
Zet uw referentiefoto nog eens onder die 2 foto's: ziet er perfect uit en idd veel beter dan de 1ste poging...
|
|
||||
|
||||
idd zeeer schoon!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ziezo, de andere kant is ook gedaan en de scherpe randjes zijn gladgeschuurd...
Nu kunnen we het volgende "probleem" gaan aanpakken zie... het inpassen van de "vacform" ruitpartijen... Geen simpele opdracht, maar het moet gebeuren vooraleer de body gespoten wordt want erna kan je best niet meer teveel snijden en schuren om één en ander aan te passen... Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:21. |
|
||||
|
||||
'k zou daar nog even mee wachten, en de carosserie eerst in grondlaag zetten. Kwestie dat, in 't geval dat je nog wat moet bijschuren en plamuren hier en daar, er niet te veel meer moet gemanipuleerd worden, eens de 'canopy' erop staat, of vergis ik mij?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De ruitpartijen moeten zelf eerst op maat gesneden worden en pas als ik zeker ben dat ze allemaal passen kan ik ze er met een gerust hart terug uithalen en kan het spuiten beginnen... En als ik de body nu al in grondlaag spuit, is de kans groot dat ik een deel van het spuitwerk nog moet wegschuren in geval de ruitpartij niet past en er niets anders op zit dan de body aan te passen... M.a.w. de body is nog niet in haar definitieve vorm, alhoewel dat de eventuele aanpassingen op de foto's niet zichtbaar zullen zijn... |
|
||||
|
||||
die nieuwe lipjes zien der chique uit. geef mij toch voorlopig nog maar een tamiya kitje hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb tijdens het beluisteren van de rally natuurlijk niet stilgezeten
Ondertussen werd de body al in grondlaag gespoten en nu juist heb ik de eerste laag "Rosso Corsa" erop gezet. Alhoewel het er al niet slecht uitziet (de foto is wel slecht van kleur omdat het binnen en met flash getrokken is) ga ik er nog zeker 1 extra, misschien 2 lagen bijzetten. En daarna 1 of 2 lagen vernis natuurlijk... Ik hou jullie op de hoogte. Last edited by Sennake; 25-10-2006 at 11:22. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er al zeer goed uit he. Niet te veel laagjes he, dat ge de paneel-lijntjes niet dichtspuit.
Als't fijne laagjes zijn, heb ik wederom niets gezegd. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|