|
|
||||
|
||||
bon, mijn antwoorden zijn binnen. Maar er zullen toch niet te veel vragen meer moeten volgen over een bepaald type wagen, want ik krijg daar koppijn van.
|
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mijn vragen zijn ook weg. Ik denk zelfs dat ik de tip bij vraag 14 door heb
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop voor jou dat Sennake ze kan beantwoorden jan, de winkelstan |
|
||||
|
||||
Quote:
Bon, het is wel duidelijk wat ik bedoelde zeker, smartass
|
||||
|
||||
Sennake zijn internet probleem is nog niet opgelost precies, ben wel benieuwd naar de nieuwe tussenstand en vragen, en vooral de verklaring van die tip
|
||||
|
||||
Als we het er over eens zijn dat de bedenktijd officiëel voorbij is, wil ik mijn antwoorden en interpretatie van de tips wel delen...
Jan. =---
|
||||
|
||||
Tuurlijk, volgens mij zou dit geen probleem mogen zijn.
|
||||
|
||||
*edit*
Jan. =---
"It's for the fun." -Gilles Panizzi Last edited by Obi-Jan; 31-05-2004 at 14:02. |
|
||||
|
||||
*edit*
Last edited by sledge; 31-05-2004 at 14:01. |
|
||||
|
||||
haha, nu je het zegt van winkelstang...
Mijn verklaring voor die tip is wel redelijk belachelijk nu ik deze verklaring van Obi-Jan hoor winkelstang wordt bij ons wel eens gebruikt voor een winkelkarretje, waarbij ik direct aan de GB dacht. De slogan van die winkelketen is GB, keer tevreden terug. En dit omdat zowel Jacky Ickx, hetzelfde kampioenschap, dezelfde wagen uit de vorige vraag terugkeerde... Dat Jamaicaanse linkte ik ook met Reggae-muziek wat uiteraard wel veel op de naam Regazzonie leek Net zoals Sledge heb ik ook de 1000km van Spa van 1971. Alleen heb ik voor chassisnummer 0880 doorgegeven. Het betrof oorspronkelijk chassisnummer 0878, maar dat werd heel snel herdoopt tot 0880. Last edited by Lambo; 31-05-2004 at 14:02. |
|
||||
|
||||
Ik bedenk ineens iets Sledge... wat als Guy de deadline wil uitbreiden omdat hij plat gelegen heeft?
Mischien best nog efkes weg-editen.... Edit: te laat... Jan. =----
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
"Ik bedenk ineens iets Sledge... wat als Guy de deadline wil uitbreiden omdat hij plat gelegen heeft?"
Ik zie niet in waarom de de deadline zou moeten uitgebreid worden? Antwoorden moesten binnen voor de start van de GP gisteren. Ook al ligt Guy dan overhoop met zijn internet, op de mails is toch gemakkelijk de datum en exacte uur van verzending gemeld |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|