De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-12-2004, 12:58
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Quote:
Originally posted by A.J.
echt zwak.
parkoers was veel te smal, er kon niet fatsoenlijk gedrift worden. Dan is er bij ERAN meer te beleven
Vanuit het hoge camera standpunt was het precies ofdat de Ferrari's stil stonden. Snelheid veel te laag en geen plaats om wat dwars te gaan.
Die stilstaande Ferrari mag je in Kovalainens geval letterlijk nemen. Eerder op de avond waren er nogal problemen geweest met de rode Ferrari als ik het goed heb gehoord. Slechte reclame voor Ferrari. Schumacher kansloos tegen iedereen, had ik eigenlijk wel verwacht. Kovalainen heeft me kunnen verbazen, van hem had ik niet verwacht dat hij ging winnen. Sarrazin, door menigeen getipt als winnaar, heeft zichzelf een beetje knullig uit de wedstrijd gewerkt. Ik had graag meer gezien van hem.
Volgend jaar weer in Parijs, maar ik vrees voor dezelfde saaie vertoning door het smal parcours. In een stadion een circuit aanleggen kan gewoon niet.
Old 05-12-2004, 14:04
camso belgium camso belgium is offline
De Paddock Rookie

Ik vond het allemaal een vreemd gedoe. Een penalisatie van 10 sec om de muur te raken, terwijl het de bedoeling was om show en driften te brengen. De reporter van RTBF wist van niets. Loeb wint een wedstrijd, welke hij verloren had. Ook Schumacher kon zo verder. En dan de finale van het Team event: Kovalainen valt uit met pech (hadden ze vergeten benzine in te doen?) en Frankrijk wint zo. 60.000 Fransen razend enthousiast; zij zullen voor Michele Mouton veel belangrijker zijn, dan mijn scepticisme, want zij doen de kassa rinkelen.
Reply With Quote
Old 05-12-2004, 14:20
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie

In plaats van die mannen allemaal tegelijk een kartrace te laten rijden
Reply With Quote
Old 05-12-2004, 16:20
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Zag die wagens eigelijk liever op Gravel IPV op asfalt. En inderdaad, het parcour was veel te smal.

Greetzz.. Corvetteboy
Old 05-12-2004, 16:41
Clubby1275's Avatar
Clubby1275 Clubby1275 is offline
De Paddock Rookie

Ik ben gisteren naar Parijs geweest. Het was echt wel de moeite. Dat er niet gedrift kon worden is niet waar. Ik moet zeggen dat er wel erg spectaculair gedrift werd. Vooral door Schwarz en Mcrae! Maar op tv was dat niet te zien. Ik heb juist wat beelden gezien op tv en het was idd niet zo geweldig op tv. Maar in het stadion zelf was het geweldig. Volgend jaar zeker weer!
Reply With Quote
Old 05-12-2004, 21:52
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Clubby1275
Ik ben gisteren naar Parijs geweest. Het was echt wel de moeite. Dat er niet gedrift kon worden is niet waar. Ik moet zeggen dat er wel erg spectaculair gedrift werd. Vooral door Schwarz en Mcrae! Maar op tv was dat niet te zien. Ik heb juist wat beelden gezien op tv en het was idd niet zo geweldig op tv. Maar in het stadion zelf was het geweldig. Volgend jaar zeker weer!
ja hoe Schwarz met die 307 drifte !!!!
Reply With Quote
Old 07-12-2004, 23:29
De Paddock Rookie

Heb enkele sfeerfoto's gezien. Lijkt me toch prima in elkaar gestoken geweest. Alleen is het heel zwak overgebracht geweest op TV. Dus misschien er volgend jaar toch eens naar toe gaan, tenminste als ze de chauffage aansteken.
Reply With Quote
Old 07-12-2004, 23:34
De Paddock Rookie

Heb op een Engels forum gelezen dat een colatje 5£ = 7,5€ kostte en dat terwijl ze hem niet eens in de koelkast moesten leggen; zo koud was het. Ook staat erop dat na enige tijd de glazen niet meer afgewast werden en direct opnieuw gevuld werden. Met mijn herpes blijf ik volgend jaar toch maar best thuis, anders breekt er een epidemie uit. Stop, stop. Herpes is geen sexueel overdraagbare ziekte (wat zou mijn glas trouwens daar doen), maar wel koortsblaasjes op de lippen.
Reply With Quote
Old 09-12-2004, 00:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vandaag is de nieuwe Autosport uitgekomen, het redactieteam van Autosport heeft de grootste lol met de nederlagen van Schumacher.

Schuey beaten twice .... in one night !! Pontificaal op de cover Kijk, dat is humor!

Als je het stukje leest genieten ze er echt van dat de Duitser op zijn kin is gegaan. Niet mals maar dat zijn ze ook niet voor hun eigen ster Coulthard. Die kerel wordt ook "gekraakt" in dat stuk. Tja dan Heiki de Fin, daar zijn ze diep van onder de indruk.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules