![]() |
|
|
||||
|
||||
Klein vraagje, als de zwaantjes komen, zouden ze dan ook hun GTR tent meebrengen...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
yipièèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Zwaan's zal er inderdaad zijn. Ze staan nog niet op de officiële inschrijvingslijst, maar dat gebeurt de eerstkomende dagen wel. Deze lijst is trouwens vandaag verschenen op de officiële site van de Euphony 24 Uren van Zolder, zijnde www.24u.be .
Zonder twijfel zal deze lijst nog een aantal wijzigingen ondergaan, want ze is helemaal nog niet compleet. |
|
||||
|
||||
maar zoals gezegt op www.24u.be waarschijnlijk geen schnitzer ...
![]() |
|
||||
|
||||
maar ze staan wel nog op deelnemerslijst (24 & 25).
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
laat ons alsnog hopen dan
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
da's helemaal niet gezegd. ze hebben nog concurrentie genoeg.
|
||||
|
||||
Ik denk dat we die BMW's stilaan mogen vergeten. Ik ben even gaan kijken op de officiële sites van Schnitzer en BMW Motorsport. Op beide sites is er geen woord over de 24 Uren van Zolder te vinden.
Jammer, geen GTR's en geen LM 600 (tenzij Buurman nog zou komen). De komst van Zwaan's Racing maakt dat wel gedeeltelijk goed. Last edited by Baron; 10-08-2004 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Ik hoop er ook niet meer op...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien de PSI Porsche? Met Pedro Lamy erbij, heeft GLPK toch wel een superpiloot extra erbij. ![]()
|
||||
|
||||
en waarrond draait deze topic? of is dat misschien geen concurrent?
en wie zegt dat de Corvette deze wedstrijd zal uitvallen? vergeet niet dat alles wat stuk kón gaan, ook stuk gegaan is tijden de 24 uren van Spa. wat betekent dat ze zowat alles vervangen moeten hebben. der zal zowat een nieuwe Corvette aan de start komen ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|