![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik weet het. Ik werd vanmorgen uit bed gebeld door één van de jongens van DTMmagazine die me het geluid wou laten horen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Regent valt vandaag, woensdag, met bakken uit de hemel in Spa.
09.40 Stipler gecrasht in Blanchimont - code rood wordt gegeven. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Iets te vroeg geroepen.
Als de Audi piloten zo blijven doorgaan, hebben ze geen testwagens meer ![]() |
|
||||
|
||||
Ja, de audi van Kristensen zou gisteren nog hersteld worden en vandaag zou Capello daar in rijden.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog nieuwtjes uit Spa? Aan de tijden te zien is het nog altijd nat.
Audi heeft tot nu toe nog maar weinig getest: Stippler is tamelijk snel gecrasht en Tomczyk heeft maar enkele rondjes gereden in de nieuwe wagen. |
|
||||
|
||||
Alleen dat er een 2e rode vlag geweest is omdat Green in Rivage van de baan gegaan is, tegen de bandenstapel aan. Naar verluidt niet zoveel schade.
|
|
||||
|
||||
Nog geen nieuws over hoe het met Stippler gaat?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ondanks de regen toch steeds een wagen of 4 op de baan. Audi is na de crash zeer lang binnen gebleven. Vanaf 13.00 uur waren ze weer op de baan met 1 nieuw exemplaar. Leuke dag gehad, overal geweest........ondanks de regen, niet nat geworden. Rara, hoe kan dat ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Testuitslag van vandaag: http://www.kart-data.com/LT/DTMB/
Audi lijkt een testachterstand te hebben. |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat Audi vrijdagnamiddag nog goed wat gaat rijden, want dan kom ook een kijkje nemen
![]() Die Opels blijven maar goed gaan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
vriendelijke mensen van de dtm overal paddockpoorten open. Je gaat waar je wilt en met wat creativiteit kan je schone fotos maken. Wie verknald het dan weer? (Franssprekende) baanposten. De regelmatige bezoekenrs van spa zullen het poortje voor de source aan de linkerkant wel kennen. Sta je daar al een half uur fotos te trekken met een groepje vind zo een pipo het ineens nodig om te roepen dat we weg moeten of ze zouden de hele boel stilleggen. Als je daar niet mag komen waarom staat daar dan geen draad? Draad geneog anders in spa.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|