Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Ga hem deze week ook normaal halen, maar zal wachten tot die van jouw afgewerkt is om er aan te beginnen.
|
Waarom?
Om mijn miserie te zien?
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt.
|
Heb dat zilver hier en daar wat moeten verknippen, maar als je dat dan mooi tegen elkaar kleeft lukt het al bij al nog. Enkel aan de (weeral) deurklinken staat het mij niet echt aan... Vooral de kant van de piloot is het minst goed gelukt vindt ik. Eens iets minder gelukt is aan een kant doe ik eigenlijk alles als eerste keer aan die kant, kwestie van een goeie kant te hebben en een mindere kant. De kant van de copiloot is beter gelukt omdat ik al wat ervaring had met de piloot z'n kant. Kan hem nu steeds bekijken van op de copiloot z'n kant
Heb de spoiler idd niet meer veranderd... Ik durfde eerlijk gezegd niet. Ik heb even geprobeerd, maar dat zat nogal goed vast. Ik had hem immers gemonteerd en daarna alles gespoten. Zo zaten alle gleuven en naden mooi blauw en als ik dat dan weer ging openbreken... Mij valt het eigenlijk niet zo op dat die plaat omgekeerd zit... Nuja