De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-12-2006, 22:37
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke View Post
Mss had ik beter deze decals aan scooby verkocht en de zwarte gemaakt Maar dat besefte ik pas toen ik halfweg was...
Weer geen geluk, maar die zwarte is ook niet zo maklijk hoor... Vooral die rode logo's aan de lichten.

Quote:
Binnenkort wordt gestart met de 307 WRC van Thiry, die hier vandaag binnengevlamd is...
Ga hem deze week ook normaal halen, maar zal wachten tot die van jouw afgewerkt is om er aan te beginnen.

En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt.
Reply With Quote
Old 10-12-2006, 22:38
Duval The Best Duval The Best is offline
De Paddock Regular

Prachtige wagen hoor , echt enorm mooi afgewerkt.
Kan geloven dat da geel in decals heel moeilijk was maar ziet er toch heel mooi uit !
Old 10-12-2006, 23:53
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Ga hem deze week ook normaal halen, maar zal wachten tot die van jouw afgewerkt is om er aan te beginnen.
Waarom? Om mijn miserie te zien?
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
En over de subaru, zier er zeer goed uit,zelfs dat zilver, die toch enorm moeilijk is. Aleen jammer dat je de spioler niet meer verandert hebt.
Heb dat zilver hier en daar wat moeten verknippen, maar als je dat dan mooi tegen elkaar kleeft lukt het al bij al nog. Enkel aan de (weeral) deurklinken staat het mij niet echt aan... Vooral de kant van de piloot is het minst goed gelukt vindt ik. Eens iets minder gelukt is aan een kant doe ik eigenlijk alles als eerste keer aan die kant, kwestie van een goeie kant te hebben en een mindere kant. De kant van de copiloot is beter gelukt omdat ik al wat ervaring had met de piloot z'n kant. Kan hem nu steeds bekijken van op de copiloot z'n kant

Heb de spoiler idd niet meer veranderd... Ik durfde eerlijk gezegd niet. Ik heb even geprobeerd, maar dat zat nogal goed vast. Ik had hem immers gemonteerd en daarna alles gespoten. Zo zaten alle gleuven en naden mooi blauw en als ik dat dan weer ging openbreken... Mij valt het eigenlijk niet zo op dat die plaat omgekeerd zit... Nuja

Last edited by 206WRC-ke; 10-12-2006 at 23:55.
Reply With Quote
Old 10-12-2006, 23:57
coco's Avatar
coco coco is offline
De Paddock Regular

T'ziet er goed uit prachtig
Inderdaad de decals rond de deur klinken,daarom dat ik dat geel heb gespoten. wat die zilver strepen betreft die zijn inderdaad niet gemakkelijk om te plaatsen.
Reply With Quote
Old 11-12-2006, 00:07
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular

Quote:
Waarom? Om mijn miserie te zien?
Mss wel een tip bij de aankoop. Pas thuisgekomen had ik gezien dat je ook nog een ander setje velgen moest erbij kopen, maar dat had ik niet gedaan. De velgen op de Marlboro-wagen zijn immers anders dan deze van Thiry's wagen. Ik dacht echter vlug aan dit: het zijn simpele 5-spaak velgen, die je bij elke 206 WRC vind, en aangezien ik er zo nog heb liggen kan je makkelijk deze velgen gebruiken
Nee gewoon om niet met de zelvde bezig te zijn zoals bij de focus van Tsjoen geweest. En van de velgen ga ik er niet achter kijken denk ik, weet zelfs niet of je andere kan krijgen voor een 307, omdat hun velgen niet meer met die pinnen zijn.

Waneer begin je er aan?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules