![]() |
|
|
||||
|
||||
Op z'n hollands : KLOTE !
![]() ![]() Net als vorig jaar ..ideale omstandigheden , super banden ....en dus NET ALS VORIG JAAR ...in de ALLERLAAAAATSTE trainingsronde ...PANNE ![]() ![]() En we waren zondagmorgen dan nog de snelste in de training (knipoog naar Pascal ) en we stonden te popelen om van start te gaan, maar ergens besloot er iemand hierboven dat het alweer niet zo mocht zijn . ... Het alternatief is dammen of schaken of op de zondagmiddag een pint drinken met wat vrienden , maar ja ik ben bang dat we de schade weer gaan repareren en er op een dag weer bij zullen zijn , vele euries lichter, maar ja,het bloed stroomt toch waar het niet gaan kan ......... |
|
||||
|
||||
Met zo een weer goede foto's nemen gaat niet met mijn fototoestel.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Voor mij was het de eerste echte trackday waaraan ik deelgenomen heb, uiteraard heb ik al wel enige circuitervaring en ervaring in andere takken van de autosport, maar steeds met voorwielaangedreven wagens.
Op zondag was ik van de partij met de zwarte Porsche 993 (ex-Bongou/speedlover Porsche). Een wagen die toch wel wat aanpassing vraagt van de rijstijl en de slechte weersomstandigheden waren niet optimaal om de wagen te leren kennen. Maar ik heb me goed geamuseerd en het kriebelt al om een volgende keer deel te nemen. Aan de organisatie, baanposten, etc.: chapeau, puik werk geleverd. En mocht er iemand foto's hebben van de Porsche... just let me know. |
|
|||
|
|||
@JDPorsche : sjiek machien !
![]() |
|
|||
|
|||
Het kan ook van het goede teveel zijn hé.
![]() Alles bij elkaar zijn we best tevreden : 41e gestart ( wegens niet getraind op zaterdag ) en 22e bij de aankomst. ![]() Als we nou maar één stop hadden moeten maken ipv 3.................... Helemaal mijn fout : rechtdoor in de Villeneuve , bumper tegen de grond.... 5 minuten naar de knoppen ............. |
|
||||
|
||||
@Clubman,
ik dacht wel dat ge sneller aan het draaien waart als ons... en toch achter ons geeindigd, nu weet ik hoe dat komt sze. Wij hebben van onze snelle stops en continuiteit kunnen profiteren. Onze snelste tijd lag een stuk hoger dan degenen die net achter ons zijn geeindigd. mvg, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Quote:
De witte Porsche was mij op het rechte stuk zeer close voorbij gereden, maar in de 1e linkse ging ik terug voorbij!!! ![]() Zag hem nog net met de voorzijde de grindbak inschuiven, maar heeft er niet lang gezeten denk ik. De volgende ronde was hij al weer weg! Grtz
|
|||
|
|||
Quote:
Zo is het maar net ! Prijzen worden uitgedeeld aan de eindstreep ! Dat was ook ons plan : eigen ritme en laat de rest maar doen ( met 163 paarden en ezeltjes moet je die strategie toch volgen ) maar toch heb ik me laten vangen....... En wel op identiek dezelfde plaats als tijdens de 10u ![]() Alleen deze keer de juiste reflex gehad : wielen recht en plankgas door de grindbak. Als die domme bumper was blijven hangen had ik maar een 5-tal sec verloren ipv 5 minuten. En ja, tot mijn grote verbazing waren de tijden op het laatst nog "redelijk" want eigenlijk vond ik het niet écht meer te doen.......... |
|
|||
|
|||
@guntha
ik vind anders die foto van de Capri echt wel geslaagd; leuk sfeerbeeld, auto scherp , rest vaag mooi ! ![]() |
|
|||
|
|||
Wie was eigenlijk de fotograaf die aan de Villeneuve Chicane en aan de eindstreep foto's genomen heeft? Iemand enig idee?
Zoals eerder al gezegd, als iemand foto's heeft van de zwart/oranje Porsche 993 (ex-Bongou/speedlover) op zondag 2 december, laat maar komen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
niet egoïstisch zijn hé. Graag ALLE foto's ! ( maar dan vooral die van nr.31 ) ![]() Ik vrees trouwens dat de oogst mager zal zijn ,gezien het weer. |
|
|||
|
|||
foto,s
waar kan ik de foto,s vinden van de zondag
|
|
||||
|
||||
En van zaterdag?
![]() Serieus nu, ik denk dat we onderhand door krijgen dat er enkel voor de gelukkigen een plaatje zal te vinden zijn... ![]() Ach, volgende keer beter... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb alleen van zondag. Kan ze wel allemaal online zetten maar ik denk niet dat je er veel mee bent. Ze zijn echt slecht.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|