![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eigenlijk het systeem zelf niet ma het is wel vrij publicitair vo de sponsors hé,zo de auto die ze sponsoren op de eerste plaats. Trouwens heeft toch een toffe sfeer dan vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Maar die stroken zijn volgens mij wel veilig en voor die vervalsingen ben ik niet zo bang hoor.
CKJ Distrispeed
|
||||
|
||||
Re: 24u francorchamps
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
der komen BMW's ofwa, wieeeeeeeehaaaa, dus terug bmw's in de 24h van francorchamps, hopelijk vallen ze nu nie zo snel uit gelijk 3 jaar gelede en 2 jaar gelede.Winnen zulle ze hoogstwaarschijnlijk nie doen, aangezien er listers en vipers en ferarri's meerijden, ma het is toch schoon hé.
Dan vertrek ik nog leiver nor de ardennen den 3de(allé, die vrijdag hé).
|
|||
|
|||
Re: Re: 24u francorchamps
Quote:
euh...ik ben nochthans onfeilbaar; waarschijnlijk zal BMW volgende maand dus worden opgekocht door Porsche. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: 24u francorchamps
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ik geloof je wel, maar wetenschappelijk gezien is het gewoon onmogelijk dat ik fouten maak...dat gebeurt anders nooit :-)
|
|
||||
|
||||
der is toch zo ne speciale bmw gts-r of zoiets, ik dacht dat die het wel moet aankunnen om vooraan mee te draaien. das nen bak die in amerika toch al ophel heeft gemaakt
ik ben nie zeker van de naam, maar ik dacht dat het zoiets was ik kan er ook volledig naast zitten, want misschien is die niet toegelaten door het reglement die wagen is wel op basis van de 3 serie gemaakt als ik me niet vergis, dus niet zo een prototype-achtige verschijning als de lemans bakken
|
||||
|
||||
Quote:
ge moet het niet te ver zoeken hoor! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat was toen dus het enige probleem, de homologatie
spijtig, maar ja
|
||||
|
||||
De echte reden waarom bmw niet meer meedoet met de alms:
door een verandering in het reglement mogen vanaf dit jaar wagens waarvan er niet boven de X aantal wegexemplaren bestaan weliswaar nog meedoen, maar het minimumgewicht van de wagens wordt dan wel serieus opgetrokken. BMW voldeet niet aan de voorwaarden en zou dus extra ballast moeten meenemen. Daar konden ze in München niet mee leven en er werd besloten om dit jaar niet mee te doen. Voor volgend jaar is er nog niets uitgesloten of besloten, maar de kans zou bestaan dat ze nog terugkomen. De vijf M3 GT-R exemplaren zijn immers nog steeds in het bezit van BMW en worden ook niet verkocht. |
|
||||
|
||||
Quote:
BMW forever
|
||||
|
||||
Feit is dat BMW met de M3 GTR in de ALMS GT klasse racette van 1999 tot 2000. Toen zat er nog een V6 in die BMW. Vorig jaar besloot men bij BMW een V8 in de GTR te steken. De auto mocht in het begin van het seizoen deelnemen zonder restrictors, tot Porsche terecht protest aantekende omdat de BMW een veel te groot voordeel had in de GT klasse en vooral omdat er totaal geen BMW M3 met V8 motor bestaat. Van elk model in de GT klasse moet ook een echt baanversie bestaan. Omdat ze dit jaar met nog zwaardere penalties zou moeten racen besloten BMW om zich terug te trekken uit de ALMS GT klasse. Die BMW M3 GTR is een mooie wagen, maar de regels zijn voor iedereen gelijk.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|